Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Tanya - 5 februari 2013 19:03

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare men jag har tyvärr mått riktigt psykiskt dåligt. Jag har knappt orkat med mig själv ens, tyvärr! Jag har kommit hem från Stockholm för länge sen, jag stannade där i knappt 1 vecka bara. Jag känner att mycket har hänt i mitt liv som jag vill dela med mig om. Jag har verkligen förändrats inombords och jag är inte klar ännu. Det är inget som jag har kontroll över utan det är bara så. Förut var jag dock livrädd och vägrade att acceptera det och jag kämpade emot det jag går igenom och mig själv helt ärligt talat... Men nu så har jag accepterat det som jag går igenom, har gått igenom och fortfarande går igenom vilket jag har gjort dom senaste månaderna. Så jag har kommit till ro i mig själv som tur är! :) . För bara en månad sen så vägrade jag acceptera detta men nu gör jag det. Snacka om att man har mognat till :P 

 

Sen så har jag gått igenom förändringar, 3 positiva förändringar! 1: Jag har börjat att "jobba" kan man säga. Det är inget jag tänker gå djupt in på eftersom jag inte tycker det är så speciellt intressant eller nödvändigt att prata om :P . Men jag kan säga att det har pågått i 2 dagar nu och jag mår redan mycket bättre då jag blir tvungen att lägga mig i tid, vakna i tid och äta i tid = kroppen & själen mår så mycket bättre då! :D .  2: Jag och Jim är äntligen vänner igen och vi pratar med varandra igen! :D . Vi hade inte pratat med varandra sist då det var nyår. Jag skäms över hur jag betedde mig. Jag var riktigt elak mot honom och jag attackerade honom då jag missförstod honom... Jag har ju så mycket skit & ilska inom mig så då och då inom vissa perioder har jag väldigt svårt att släppa in folk, lyssna på folk och har väldigt lätt för att missförstå & attackera människor som jag verkligen bryr mig om... Jag sa saker som jag såklart inte menade men innan jag ens själv hann förstå och fatta vad som hade hänt, så var skadan redan skedd och han blev less på mig och besviken och ville helt enkelt inte ha med mig att göra något mer just då, eftersom det inte var första gången jag hade betett mig såhär mot honom. Vi hade pratat ut och bestämt för att inte prata på 2-3 månader och att JAG skulle höra av mig först när jag mår bättre osv... Men han hörde av sig igår, snacka om att jag blev chockad och glad! Det är verkligen en bra timing just nu eftersom jag mår bättre inombords och har som sagt kommit till ro i mig själv, vilket jag inte hade gjort för bara 1 månad sen. Han sa att han ville lägga det dåliga bakom oss och försöka på nytt igen, då blev jag riktigt glad och lycklig! :D . 3: Jag ska färga håret ljusare! Tydligen ska jag bli "dark blond" enligt morsan & förpackningen då mamma köpte hem hårfärg till mig. Om jag faktiskt hade  blivit "blond" istället för att få mellanbrunt hår, så kan ni glömma och drömma om att jag skulle lägga upp nya bilder på mig själv då, hahaha! Men blir det lyckat och om jag blir nöjd så kommer jag ätt lägga upp nya bilder så småningom på Facebook, bloggen och msn! :) . Jag tänkte färga håret imorgon ja eller närmare till helgen. Men eftersom jag har så pass mörkt hår och mörka pigmenter så kan jag lova er att jag inte blir blond. I värsta fall så blir får jag väl mellan/ljust brunt hår ^^ . 


Det var riktigt skönt att bara blogga och skriva om allting utan att utesluta något speciellt/viktigt. Jag ska nog börja blogga oftare jag. Jag känner att jag faktiskt mår bättre av att skriva av mig lite då och då! :) . Jag hör av mig snart igen, om inte annat för på grund av att jag ska färga håret och blogga lite om resultatet senare :P . Men nu så ska jag gå. Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram! /Tanya


Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards