Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Tanya - 27 mars 2013 21:45

Hejsan. Jag vet att jag suger på att blogga, ni behöver inte nämna det... haha. Det finns dock flera anledningar till att jag inte har bloggat. Dom små anledningarna är att jag har velat blogga, men internet har vart krånglig just då och när internet väl har vart normal igen, så har jag inte velat/orkat att blogga... Den största anledningen är dock att jag inte vill öppna upp mig för er.

 

Nej, för vissa saker som finns på mitt hjärta är för... "privat" eller snarare för tidigt att blogga om. För jag orkar inte med fler besvikelser i mitt liv, speciellt inte just nu. Allt jag kan och vill säga just nu är i alla fall att jag håller på och lär känna en ny person nu, en kille. Sättet vi började prata på måste ha vart ödet... Jag ringde en kompis men hon svarade inte. Så jag såg att hon var inne på Facebook chatten och kände att något var halvt skumt och bestämde mig för att skriva. I vanliga fall gör jag inte sånt, jag brukar antingen smsa eller strunta i att ringa tills man själv hör av sig... men den här gången kände jag mig dragen/tvungen att skriva. Då var det inte min vän som var inne på hennes egen Facebook. Utan hennes killkompis var inne på Facebook. Det var så vi började att prata med varandra. Vi pratar fortfarande rätt så ofta. Den 16 Mars hände detta. Inte för att ni är intresserad utav datumet, haha. Jag skrev ner det mest för att jag själv ska komma ihåg detta. Men mer än såhär tänker jag inte säga/blogga om! Sorry men jag känner för att ta det försiktigt och vara privat av mig och lära känna människan ordentligt först och främst innan jag nämner något mer här på bloggen. Jag känner att det blir bäst så :) . Jag är den typen som alltid har för bråttom annars och ska alltid förhasta mig med allting. Genom att inte blogga mer än såhär, lär jag mig och påminner jag mig själv om verkligheten och delvis så känner jag för att vara lite privat av mig just nu :) . Jag tänker inte skriva ner hans namn, ålder eller något alls. Sorry men ni får nöja er med detta :P . Mina närmsta vänner känner till mer och vet betydligt mer än bara ni som läser min blogg men kanske inte är så speciellt nära mig annars. 

 

Jag har inte så mycket mer att säga. Det jag kan lägga till att ni får gärna Kika mig! (det är en gratis app som man kan ladda ner) där man smsar typ :P . Jag heter Tani90 där :) . Glöm inte att fråga vad ni vill på ask.me sidan! Där är jag betydligt mer öppen av mig än vad jag är här på bloggen och svarar alltid 100% ärligt där också! Jag heter där: www.ask.fm/Tani90

 

 

Men nu så ska jag gå. Jag lovar att jag ska blogga snart igen, det kommer absolut inte ta ytterliggare 2 veckor till, tills jag bloggar igen, haha. Ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards