Alla inlägg den 15 november 2009

Av Tanya - 15 november 2009 14:59

Hej hej. Idag har jag inte gjort så mycket, jag har vaknat, ätit frukost, snackat lite med min syrra, och nu bloggar jag. Sen efter jag har bloggat så ska jag duscha, och sen fixa mina naglar.


Jag älskar dig!


Jag vill säga att äntligen så loggade min baby Oliver in på msn igår! Det var så längesen jag snackade med honom sist känns det som... (Han är en av mina bästa vänner) och jag älskar honom verkligen... Asså det går inte ens att beskriva... Han är en underbar och kärleksfull människa helt enkelt. Jag tror seriöst inte på att det finns någon som kan vara mer kärleksfull än vad han är... Jag saknar honom redan, trots att jag snackade med honom igår, och han kommer att logga in på msn idag igen, wiie! :D . Han vet hur mycket jag älskar honom och vad han betyder för mig, för jag är noga med att visa det för honom varje gång vi snackar... Jag tänker aldrig släppa taget om honom, eller ens riskera att förlora honom, eller ge honom någon anledning att lämna mig, för det skulle jag inte klara av, jag skulle inte klara av att förlora honom. Alla borde ha en sån vän som honom, det borde finnas fler såna människor som dig, då skulle jorden vara en mycket bättre plats! Jag ser verkligen upp till Oliver... Lika mycket som jag ser upp till Michael Jackson. Och tro mig, det är inte många jag ser upp till, snarare tvärtom... Haha :P .
Han är en ängel, en riktig ängel alltså! Han är min underbara, speciella och unika ängel!
Jag lovar er, han har verkligen ett hjärta av guld, fast 100000 gånger mer... Han är iallafall sån mot mig, och det är det som räknas för mig, det är det som är viktigt för mig, sen kan han behandla andra människor som nollor, det bryr jag mig inte om, bara han är snäll mot mig så... Hahaha nej då, där drev jag lite. Men han är inte sån som tur är, jag tror verkligen inte att han är en sån människa som typ verkligen ser ner på andra och behandlar andra som skit, han är ju lika snäll, gullig och underbar som en ängel! Jag älskar dig Oliver, verkligen... Jag älskar dig av hela mitt hjärta... Jag kommer alltid att älska dig, oavsett vad, det lovar jag dig älskling! (L)


Besviken.

Sen så är jag samtidigt besviken... Inte på Oliver såklart, honom är jag stolt över. Jag är besviken på en tjej, för hon har ljugit en hel del, en massa grejer... Det visade sig att all "skitsnack" och rykten det gick om dig, att det stämde... Du erkände det själv, det är ju lika bra det, sanningen hade ju iallafall kommit ut nångång ju... Sanningen kommer alltid fram, förr eller senare, så är det ju... Sen hur man får reda på sanningen, det är en annan sak.
Jag fick reda på sanningen på ett ganska bra sätt endå. Hon erkände det... Jag hatar inte henne, jag är inte ens arg på henne, konstigt nog... Jag vet inte varför, men jag kan inte vara arg på henne... Jag är nog snarare besviken och ledsen på henne, på hennes dåliga och omogna beteende... Snälla, ta tag i ditt liv, skärp dig väx och upp!
Sluta med dom lögnerna, var ärlig istället, det vinner du på, tro mig... Jag hoppas verkligen att du tar tag i ditt liv, bestämmer dig för att skärpa dig, mogna till och växa upp... När du har gjort det, hör av dig till mig då! För jag klarar inte av att snacka och vara vän med en lögnare, en som man inte kan räkna med eller lita på...
Ha det så bra i ditt liv, och lycka till med allting! Jag hoppas att det går bra för dig...

Som ni märker så är jag både glad och besviken på samma gång... Jag är glad på grund av Oliver, och jag är besviken på grund av att den tjejen har ljugit en hel del om olika saker...

Men nu ska jag gå. Vet inte vad jag ska blogga mer, ska duscha, och fixa mina naglar som sagt. Sen så får vi se vad jag gör, men en sak är säkert: Jag kommer att logga in på msn senare, vill ju snacka med min söta Oliver! :) .

Ha det så bra, och sköt om er!

Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards