Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Tanya - 7 maj 2010 22:09

Ändrat mitt rum.
Hejsan alla där ute. Idag har jag vart i skolan och så.
Vet ni vad? Mamma har gjort om mitt rum medans jag var i skolan. Det är verkligen i min stil nu! :D . Innan hade jag typ guldaktiga gardiner och resten i mitt rum var vitt och guld. Nu är det vitt och rosa!   
Nu så älskar jag verkligen mitt rum. Det är så min stil, det är så jag liksom.
Jag har rosa gardiner, rosa påslakan och sånt, även rosa matta med vita blommor på. Jätte fint och tjejigt ;) .

Jag bloggar för min egen skull!

Just ja vill även lägga till en sak. Det var någon som kommenterade och skrev att hon/han skulle sluta läsa min blogg för hon/han tyckte att jag skrev för mycket/ofta om Lush produkter och att det var tydligen ointressant för henne/honom? Jo jag ska säga er, synd för er om ni inte gillar min blogg.

Men detta är min blogg och jag ska inte behöva anpassa mig för eran skull.
Jag skriver vad jag vill här, så om ni inte gillar det så kan ni dra.
Ingen har väl tvingat er att läsa min blogg? Ta inte detta på fel sätt, jag tycker att det är jätte roligt att få kommentarer och få fler besökare till min blogg, men jag bloggar fortfarande för min egen skull och skriver det jag vill och känner för.


Om du gillar min blogg så fortsätt att läs och kommentera gärna, för det uppskattar jag verkligen :) .
Om du inte gillar det, säg vad det är du inte gillar och hur jag kan "förbättra" min blogg, ja om jag nu anser att det behövs att ändra på nånting.
Gillar du inte det och har inget snällt eller vettigt att säga så kan du dra härifrån. Jag är inte som Kissie precis, hon bloggar för hennes läsare skull, där med får hon betalt. Hon har själv sagt att hon hade aldrig bloggat om hon inte hade tjänat pengar på det, sen så har hon även upprepat flera gånger att hon bloggar för läsarnas skull. Men jag är som sagt inte som henne. Jag bloggar för min egen skull och jag får verkligen inte betalt för det. Men om jag nu fick betalt för det så skulle jag fortfarande blogga för min egen skull, dock så skulle jag kanske uppdatera min blogg lite oftare. Inte 10 inlägg om dagen som Kissie gör då, men oftare än vad jag gör nu. Jag bloggar för att jag vill blogga helt enkelt.


Men nu ska jag gå. Ska duscha :) . Ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram. /Tani :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards