Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Tanya - 27 maj 2010 19:59

Hejsan. Jag har fått liiite mer färg på huden sen jag har solat dom 2 gångerna, men jag är verkligen inte brun än haha. Det tar ju lite längre tid. Så jag är inte helt nöjd än, ska fortsätta att sola tills jag blir brun och fin :D   .

Idag har jag vart i skolan, sen kommit hem och tagit det lugnt och sånt.
Sen så åt jag och sen så duschade jag. Hade nagel tid idag :P
Dock så har jag helt natuliga naglar nu, ska ha det så denna sommar.

Haha samtidigt som jag bloggar så är jag inne på msn och kollar på Ghost Whisperer på tv400. Älskar verkligen Ghost Whisperer.

Men nu så ska jag gå. Ska fortsätta att kolla Ghost Whisperer.
Kände bara för att blogga lite en snabbis. Hur har eran dag varit?
Kommentera gärna och säg vad du har gjort idag och så vidare.

Ni får ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram. /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards