Alla inlägg den 12 september 2010

Av Tanya - 12 september 2010 16:17

Hejsan alla där ute! Sorry, har inte bloggat i över 1 vecka nu. 1 vecka och en dag, men en dag extra gör väl inget? :P .


Jag skrev sist att vi skulle köpa saker från Lush och så (alltså jag och Avin, när jag var i Stockholm.) Ja det gjorde vi också. Det blev en del shopping ;) .
Allt som allt så gick det på ca 700 kr... Ska jag vara exakt så var det 753 kr :P .
Då köpte jag alltså 7 saker.
Jag orkar nog inte ta dom alla samtidigt, så jag börjar med 3 stycken nu.
Dom 3 är en av mina 3 favoriter från Lush! :) .


Jag köpte en nagelbandskräm, en handkräm och en bodylotion från Lush.
Jag börjar med nagelbandskrämen.


Lemony Flutter: "En maffig och tjockt krämig nagelbandscréme som också är bra för torra händer, armbågar och hård hud på fötterna. En intensivt doftande citronblandning, rik på vitaminer, som är ett måste vid varje manikyr och pedikyr!"



Jag gillar den verkligen! :) . Händerna blir mjukare när man använder denna.
Jag har även provat på att använda den på mina fötter, dom områden som är torra. Den är mjukgörande och den är skön att använda. Den är dryg, man behöver alltså inte ta mycket av den. Den luktar otroligt gott också! :) .
Jag brukar använda den då och då, helt klart flera gånger i veckan i alla fall.
Jag kommer nog köpa den här igen :) .


Nu så ska jag också betygsätta den! Den får 10/10 :) . Jag är nöjd med den! :) .


Nu till nästa produkt. Nu så ska jag skriva om handkrämen som jag köpte från Lush :) .


Smitten: "Lushs senaste inspererad produkt är till dina händers tjänst. Bara så att du vet... vi lyssnar till våra kunder. Förra året frågade vi er vad ni vill ha och svaret blev en handcréme som lätt tas upp av huden och med samma doft som Snowcake tvål. Rätt är rätt. Nu har vi en vacker ny handcréme med ett vacker namn och gjord av naturliga oljor och smörsorter för hållbar lenhet.
(översättning: mittens = vantar, smitten = betagen/förälskad)"



Jag älskar verkligen denna handkräm! Allt som står stämmer helt klart, det märkte jag när jag började att använda den. Från början så tyckte jag att det inte luktade så mycket, men sen så insåg jag att den har en speciell doft och den luktar sådär "svagt" den är helt underbar alltså... Man får en hållbar lenhet och händerna blir lite mjukare och ett stort plus är att den luktar så himla gott!
Denna produkt är också dryg så den räcker ganska länge.
Jag använder denna varje dag, flera gånger om dagen eftersom jag verkligen älskar denna handkräm och lukten... Men trots det så kommer det räcka i åtminstone 2 månader :) .
Jag rekomenderar verkligen denna till er alla! Jag är helt förälskad i den! :) .
Jag kommer verkligen köpa den om och om igen!




Nu så ska jag betygsätta den. Den får lätt 10/10 :) . Bästa handkrämen som jag har använt hittills! :D .


Nu till den sista produkten. Sist, men inte minst:


Vanilla Delite: "Förtjusande, lugnande, krämig vaniljdoftande lotion för din kropp och dina händer. Vanilla Delite innehåller naturliga oljor från Illipe och kokos som mjukgör och färsk kiwi som är full med vitaminer! Alla nyttiga och väldoftande ingredienser toppas av massor med härlig vanilj från orkidén Vanilla Planifolia."

Jag älskar verkligen denna lotion! Det är absolut den bästa lotion som jag har använt hittills! Den lugnar huden och mjukgör den och den luktar otroligt gott!
Den kommer jag verkligen helt klart köpa om igen! Jag älskar denna vanilj doften och den håller i sig under en hel dag. Så lukten håller i sig i en hel dag, det är inget som försvinner efter bara till exempel 1 timme.
Man behöver inte heller ta så jätte mycket för att man ska känna sig nöjd och lukta gott. Jag tror att den är lagom dryg. Om man använder den regelbundet efter varje gång du har duschat (jag brukar duscha varannan dag) så kanske den räcker i... 1 månad? Kanske mer till och med, jag vet inte. Det är första gången som jag använder den. Men vi får helt enkelt se :) .
Denna kommer jag helt klart köpa om igen, utan att tveka!








Nu så ska jag betygsätta den också. Den får helt klart 10/10 som dom andra 2 också fick av mig ^^ .


Jag älskar verkligen Lush, deras produkter är ganska då dryga (i alla fall vissa av dom) dom är lyxiga, naturliga, handgjorda och dom testar inte sina produkter på djur! Så dom är djurvänliga, vilket är väldigt bra! :D .


Nej men nu så ska jag gå. Jag blev väldigt nöjd med dagens inlägg faktiskt :) .
Jag hoppas att ni också blev lika nöjda! Jag måste bara säga, köp, köp, köp!
Lush butiker finns bland annat i Stockholm, Göteborg och så vidare. Jag har inte riktigt koll på alla städer men jag vet i alla fall att dom har det i både Stockholm och Göteborg! Kolla in deras hemsida så kan ni kolla runt och beställa lite därifrån! Som vanligt så är deras hemsida: www.Lush.se


Ni får ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram. /Tanya    

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards