Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Lite stolt är jag över mig själv :)

Av Tanya - 20 maj 2011 19:36

Hejsan igen! Ja detta är andra gången jag bloggar idag, olikt mig va? :P . Jag läste igenom min blogg nyss och såg att jag hade skrivit fel i mitt förra inlägg och det är absolut inte acceptabelt på något sätt! Jag råkade skriva kors istället för kort. Alltså Siba kort xD . Jag är en sån människa som lägger märke till detaljer rätt så mycket. Små detaljer spelar stor roll för mig. Det kan irritera mig, eller göra mig glad. Det beror på såklart vad det är och vad det handlar om och så vidare ^^ .


Nyss så åt jag mat... det var klyft potatis, någon köttbit och sås.
Mums, det var gott ^^ . Efter en stund så tänkte jag fixa lite dipp, morötter och dricka min alkholfria cider till det! :D . Haha mamma sa idag att eftersom jag har minskat med läsken och onyttigheter överhuvudtaget så var det okej för mig att dricka läsk denna helg... Men sanningen är att jag drack en liten läsk i skolan i torsdags för det var tacos i skolan då :P . Liksom palla då att dricka vatten till tacos, eller nå löjlig saft xD . Så det är till det mesta del därför som jag undviker läsk, fast cider kanske också räknas som nå slags läsk? :O . Det har jag inte riktigt tänkt på, men det är isåfall endå bättre än Pepsi och så vidare...
Sen så drack jag läsk förra helgen, då jag var hemma hos Avin.


Nånting gott ska man ju få unna sig när man knappt äter choklad, godis och sånt på helgerna längre? Samtidigt så känner jag att jag inte vill hamna tillbaka på ruta 1 igen som förut, då jag drack läsk varje helg... Så nää, dit vill jag inte hamna igen! Så då får det bli lite cider istället ^^ .


Jag har känt mig lite stolt över mig själv på sistone :P . Jag har som sagt minskat med läsk och onyttigheter och förut i en viss period så åt jag minst 1 gång i veckan onyttigt mat i skolan... Som pizza, pommes fritez och sånt på grund av att jag tycker att skolans mat inte var god eller ätbart just den dagen, då jag är sjukt kinkig när det gäller mat... Så nu undviker jag sånt skit och tar mackor istället i värsta fall, det finns en caféteria där som man kan köpa mackor och en liten dricka :) . Ja, det är helt klart bättre med mackor än pizza, pommes fritez med läsk och så vidare :P .


Hmm, har inte så mycket mer att säga just nu. Ja förutom att jag saknar Justin då och jag hoppas verkligen att han loggar in ikväll och/eller imorgon :) . För mig så spelar det inte en jätte stor roll, bara han loggar in på msn och är social så är jag nöjd :) . Oj, det blev ett långt inlägg märkte jag nyss, haha xD .


Men ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram! /Tani :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards