Alla inlägg den 2 november 2012

Av Tanya - 2 november 2012 00:53

Hejsan! Detta är mitt tredje inlägg sammalagt idag... (eller första om man ska vara mer exakt då det räknas som en ny dag egentligen.) Som ni vet så skrev jag ju innan att jag har badat... Jag badade med en bubbelbit från Lush. Jag tänkte blogga lite om den, skriva ner det som står om den på Lushs hemsida, säga vad jag tycker om den och även betygsätta den såklart!

 

Jag köpte en bubbelbit från Lush som heter: Yuzu & Cocoa Bubbelroon. Såhär står det på deras hemsida: En fantastiskt uppiggande och upplyftande upplevelse förpackad i en varm och härlig doft av kakao absolut och tonka. Låt de lätta oljorna från grapefrukt och bergamott lyfta ditt sinne medan kakaon och tonkan skänker värme och trygghet till ditt hjärta.

 

Såhär ser den ut:

 

 

 

Såhär tycker jag: Den luktar lite kokos, sådär lite sött... men det luktar även tonka, absolut... Det känner jag. Den är rätt så krämig, det trodde jag inte att den skulle vara så pass krämig... Jag trodde att det räckte med att ta en bit (halva) men jag kände att det blev knappt någon skum alls då, så jag tog hela... På grund av att den är så pass krämig så försvann skummen rätt så fort, tyvärr... Men jag kände mig återfuktad och det kändes... härligt att bada i denna. Den luktar gott också! Den luktar inte så starkt väl inne i badet men man känner ändå doften... Vattnet blev sådär lite gul/orange aktigt... En helt okej färg enligt mig. Jag vet inte om jag kommer köpa om den på ett tag då jag har massa andra bad grejer från Lush som jag behöver använda upp + jag gillar att prova på nya grejer från deras butik/hemsida... Men jag var rätt så nöjd med denna! Nu ska jag betygsätta denna också... Den får mellan 6-7 /10... Jag har svårt att bestämma vilket riktigt men nånstans där i alla fall. Den får inte fullpott eftersom bubblorna försvann väldigt fort + att jag kände att jag behövde hela bubbelbiten när jag i vanliga fall brukar nöja mig med halva bubbelbiten... Den kostar 55 kr och det köper du på antingen deras butiker eller på deras hemsida vilket är: www.Lush.se 

 

Jag tänkte att jag ville fort blogga om denna så jag inte glömmer doften, känslan, konsistensen av denna och så vidare... Nu så ska jag lyssna på lite musik... Sen så ska jag ta en frukt, ta sista medicin till det... borsta sen tänderna och sen gå och lägga mig... Ha det så bra och sov så gott! Puss och kram. /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards