Alla inlägg den 11 november 2012

Av Tanya - 11 november 2012 01:15

Hejsan. Jag känner mig så sjukt missnöjd nu! :( . VARFÖR ÄR JAG SÅ KLANTIG FÖR?! GAAAAH! Okej såhär är det: JAG RÅKADE FÖRSTÖRA MIN FAVORIT HANDKRÄM (I ALLA FALL EN AV MINA FAVORITER) SOM JAG FICK HELT GRATIS FRÅN LUSH... :'( . Den är perfekt att använda på dagen eftersom den går snabbt in i huden... Så den lämnar inte händerna med en äcklig oljig/fettig känsla på händerna... Så vad gjorde jag?! Jag la den bredvid min laptop på ena sidan där all värme kommer ut ifrån... TROR NI INTE ATT DEN SMÄLTE REJÄLT?! Jo såklart den gjorde... nu återstår endast en pytte liten bit kvar av handkrämen... Det är fast format, inte en vanlig handkräm som finns på burk/flaskor... Den lilla som finns kvar lyckades jag rädda och la den i en burk in i kylskåpet, tänkte ta ut den snart och jag hoppas att man kan använda kvar den lilla biten som inte är totalt förstört... :'( . Visst ni kanske tänker nu att jag kan köpa en ny, det gör inget för jag fick ändå den gratis alltså så förlorade jag egentligen ingenting på det även om det är tråkigt att det mesta blev förstört...

 

Jo det stämmer men samtidigt så älskade jag verkligen denna och jag skulle ha köpt en ny om det inte vore för att jag har lagt ner nyligen 1500 kr på Lush produkter sammanlagt sist jag var i Stockholm + jag är egentligen inte behov av en handkräm då jag redan har en handkräm från Lush (en annan sort.) Denna älskar jag med men den använder jag innan jag ska lägga mig då den är så pass tjock och krämig i konsistensen så det tar längre tid för den att helt gå in i huden... Medans den andra som jag fick gratis (den heter Tiny Hands förresten) den gick snabbt in i huden så jag kunde använda den när jag ville, den var dryg märkte jag alltså så hade den räckt länge + den luktade så gott... Det var faktiskt det jag hade tänkt blogga om när jag skrev sist att nästa grej jag skulle blogga om har inte något med hudvård att göra... Jag ska fortfarande blogga om den såklart men jag kanske väntar lite med det och jag KANSKE tar något annat istället... Allt jag vet är att det kommer dröja tills jag köper mer handkräm från Lush (eller något från Lush överhuvudtaget egentligen) då jag har spenderat sjukt mycket pengar på det + jag har ingenting just nu som jag akut BEHÖVER den närmaste 2 månaderna... Då syftar jag på hudvårds produkter...

 

Hur som helst, jag ville mest skriva av mig angående hur besviken jag är att min favorit handkräm blev förstört bara sådär och att det var det jag egentligen tänkte blogga om... :'( . Jag vill inte ens lägga upp en bild på den för då blir jag bara ledsen, haha... Men om ni vill veta/se vilken jag menade så gå in på www.Lush.se och tryck på kategorin "kropp" sen så går du in på "hand" och där hittar du en handkräm som heter "Tiny Hands "som jag älskar/älskade... som är helt förstört nu :'( . Aja hur som helst det var allt jag ville blogga om just nu, haha xD . Ni får ha det så bra och sköt om er. Känns skönt att ha bloggat om detta och få beklaga sig lite :P . Men det tål ni väl med tanke på att jag har skrivit mycket mer... privatare, riktiga depp inlägg förut... Right? Vid det här laget känner ni mig och är tåliga ni som har läst mitt blogg ett tag och/eller känner mig, haha xD . Men ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards