Alla inlägg den 14 december 2014

Av Tanya - 14 december 2014 21:31

Hejsan! Idag ska jag som sagt lägga upp videoinlägget nummer 2, samma dag som jag gjorde den första så därför kommer jag se exakt likadan ut som sist. Ha det i åtanke. Jag nämnde det redan i det första inlägget men jag kände att det skadar inte att påpeka/påminna er om det igen :)

 

Ha i åtanke att jag var stressad under videoinläggen så jag pratar lite för fort = jag säger lite fel ibland och är lite all over the place... Jag råkade t.ex när jag skulle prata om smink och applicera highlighter så sa jag I näsan istället för PÅ näsan, haha. Sen så hoppade jag lite från samtalsämne till samtalsämne, men snälla ha överseende med det! :P. Jag visar upp några få utav samma produkter som jag nämnde innan för att rätta till vissa saker, så att ni vet. Jag pratar även om de "goda nyheterna" som jag sa sist att jag inte hann nämna pga förra videon var bara en lång haul och denna är lite allt möjligt i princip, haha! Sen så när jag menade "globlinjen" kallade jag det för ögonväck, haha... Fick nog lite hjärnsläpp där.

 

Sen så pratar jag lite mer på djupet om min älskade nya favorit Schampoo som jag sist också berättade om lite snabbt när jag gjorde en haul. Jag råkade återigen få lite hjärnsläpp när jag skulle prata om schampoot, det jag skulle säga var att det luktar ganska så intensivt när man känner doften direkt sådär men sen när man duschar och sköljer av håret, låter håret torka osv så kan man fortfarande känna doften men det är inte alls lika intensivt... Doften känns mjukare och inte lika mycket "in your face" vilket jag verkligen gillar! :) .  Angående schampoo, så ska jag duscha när jag har lagt upp det här. Jag tänkte ta ett bad först och troligtvis använda min badbomb "So White" from Lush (ni vet den vita badbomben som luktar som fräscha och söta äpplen?) 

 

Men ja, jag ska gå nu... Känner att jag inte har så mycket mer att skriva. Jo bara en sista grej... Jag var dum nog att dricka Pepsi Max igår bara för att jag tänkte "men min hals mår mycket bättre nu och dessutom så är det en lördag så JAG FÅR dricka.) Ja visst blev min hals bättre och den reagerar inte lika illa som sist, men fortfarande känns det verkligen i halsen och det har dessutom gjort så att jag har svårare för att andas normalt och känns som ett tryck i halsen... Men nu har jag lärt mig. Jag ska inte ta några onödiga risker mer på ett tag :P. Men ja... nu så ska jag gå som sagt. Ska ta ett bad :). Ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya

 



Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards