Alla inlägg den 31 december 2014

Av Tanya - 31 december 2014 16:49

Hejsan! Detta är FJÄRDE gången jag har försökt lägga upp det här inlägget... Jag tänker inte skriva så mycket då jag har smått bråttom + videoinlägget talar för sig självt :). Just ja, när jag visade mina julklappar som jag har fått så nämnde jag vart jag fick en utav mina julklappar ifrån och vet vad det kostade, eftersom jag själv "hittade" hemsidan och när man frågade mig vad jag önskade mig så nämnde jag det, då fick jag det jag önskade mig. Just därför vet jag vad vissa utav mina julklappar gick på. Så att ni inte misstolkar och tror att jag köpte det till mig själv och sedan kallar det för en "julklapp" för så är det verkligen inte xD. Jag märkte efteråt att det kunde låta fel eftersom  jag var otydlig :P. 

 

Jag har inte så mycket mer att skriva känner jag... Kolla in videoinlägget där jag bland annat visar upp en del (inte alla) utav mina julklappar (det är inte för att skryta btw utan jag tycker ärligt talat det är kul att visa upp sånt, för jag själv tycker de är så bra att ha och det kommer till användning såklart. Så tolka inte det som "skryt" för jag skryter ALDRIG om det jag varken får av andra eller själv köper :) ). Men nu så ska jag gå, jag vill vara ute i god tid... När som helst måste jag dra då jag inte kommer fira nyår i lilla Enköping ;). Ni får ha det så bra och sköt om er. Gott nytt år på er! :D. Puss och kram. /Tanya



 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards