Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Tanya - 3 maj 2014 20:35

Hejsan! Nu har jag gjort ännu ett videoinlägg. Här pratar jag lite om allt möjligt. Jag pratar om vad jag har gjort idag, lite grann om mitt hår och om hur mycket jag ser fram emot att få byta hudvård till Mary Kay, så pass så det har nästan blivit en liten "besatthet" att bli av med min nuvarande Lush rengöring så fort som möjligt... Mer om det pratar jag om här! Senare så ska jag se på Vampire Diaries då den inte kom ut igår, blir med dipp, läsk och morötter då, mums! :D . Men nog om det... Kolla på klippet och enjoy! Förresten vad tycker ni om att jag har plattat mitt hår? ;) . Kommentera gärna, vore kul att veta... Men nu så ska jag gå, har inte så mycket mer att säga förutom det jag har redan skrivit och sagt... Ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya 



 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards