Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Tanya - 6 maj 2014 21:52

 Hejsan! Först och främst så vill jag nämna: Jag har INTE använt denna tröja flera dagar ända fram tills idag. Jag använde samma tröja EN gång alltså under EN DAG så den var fortfarande ren och fräsch. Jag är alltså INTE äcklig utav mig på något sätt. Jag om någon hatar smuts och bakterier... Jag har haft andra kläder på mig under dessa dagar jag inte har bloggat + jag har såklart även duscha i mellanåt (som ni troligen borde se, då jag har fått tillbaka mitt riktiga naturliga lockiga hår igen.) I detta inlägg pratar jag bland annat om vad jag har gjort idag, även om känslor... Hur jag ser på dom, hur jag hanterar dom och varför jag hatar (eller snarare har svårt) med mina känslor överhuvudtaget.

 

Jag pratar även lite snabbt om bara att jag äntligen ska få börja använda mina Mary Kay hudvårdsprodukter imorgon :). Min hud kommer troligen flippa ur ett tag innan min hud vänjer sig vid nytt märke, nya ingredienser osv... För nu är min hud bland annat van vid att använda naturliga produkter som innehåller naturliga nyttiga oljor... Jag tror den serien jag kommer köra på nu är oljefri + det är anti aging i dom... Vilket är väldigt bra. Det är precis det jag är ute efter... Jag har nu solskydd och även skydd mot åldrandet så man åldras så sent som möjligt och inte får/har redan då värsta rynkorna när man är runt 60, haha. Men det är ingenting man ska vara "rädd" för när huden reagerar... Huden vänjer sig mellan 1-3 månader. Använder man ett och samma hudvård hela tiden (samma märke alltså) i 3 månader och fortfarande passar det inte, så byter man ut något eller provat på något annat helt enkelt... Då kan huden alltså bli extra oljig/glansig, man kan få nya finnar ett tag osv... Men det kan bero på som sagt att huden vänjer sig och eventuellt "rensar" huden från massa skit och så vänjer huden sig... Den anpassar sig alltså.  Så jag förväntar mig att jag kan få kanske lite torrare hud, eller oljigare eller i värsta fall få mer finnar under en viss (förhoppningsvis kort) period... Nog om det... Jag återkommer mer om det när jag har provat på den ett tag, ca någon vecka och säger hur det fungerar för mig hittills då... :) . 

Men nu så ska jag gå, jag ska låta videoinlägget tala för sig självt... Jag känner att jag har bloggat mer än tillräckligt... Ni får ha det så bra och sköt om er... Puss och kram! /Tanya

 

  

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards