Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Blogg humör! :D

Av Tanya - 3 september 2010 22:36

Hejsan bloggen! Hihi gissa vad? Jag är på blogg humör just nu, alltså så är jag på bra humör! :D . Just nu så är jag i Stockholm hemma hos Avin.
Tyvärr så har jag inte vart i skolan den hära veckan på grund av att jag inte alls har mått bra men just nu så mår jag bra. Det blev lite bättre sen liksom :P .
Jag hoppas bara att det håller i sig, haha!

Idag har vi i alla fall gjort tacos tillsammans och åt tacos såklart, haha!
Mums, det var gott. Innan dess så gick vi till Ica och handlade, på vägen dit så pratade vi om vädret, om hur mycket det har förändrats på så kort tid :O .

Nyss var det ju sommar!
Men nu så kan man faktiskt känna höst kylan... Det luktar höst :P .
Så länge det inte blåser så mycket och så länge det är sol ute så är det en riktig skön känsla med hösten. Det känns liksom på något sätt... Så nytt och fräscht.
Ja, om ni fattar var jag menar! :) .

Ja efter vi har ätit tacos så gjorde hon en god hemmagjord dipp :P .
Så vi har ätit chips och dipp och druckit Pepsi Max. Haha jag känner mig propp mätt just nu. Jag skulle inte orka äta något mer just nu, måste vila magen lite ^^ .

Under tiden som vi åt det så kollade vi på en film som heter På smällen.
Den är ganska bra faktiskt :P .
Nu/snart så ska vi kolla på ännu en film, en skräck film :O .
Oh, jag kommer nog kissa på mig av rädsla, hahaha!
Nä men vi får se sen hur det gick sen och om jag ens överhuvudtaget överlevde ;) . Haha klart att jag överlever, det måste jag ju göra!

Mitt liv kan ju inte bara ta slut sådär. Det finns massor med saker som jag vill göra innan jag dör. Som att shoppa imorgon, haha! :D .

Det ska vi göra imorgon förresten. Vi ska shoppa imorgon bland annat från Lush ;) . Woho, det kommer ju bli jätte kul! :D .

Nä men nu så ska jag sluta babbla.
Ska gå nu, kolla på skräckfilmen med Avin och bli jätte rädd haha! :P .

Ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram. /Tani   

 
 
MFasfffs

MFasfffs

4 september 2010 17:55

Du skulle ju inte shoppa för att få din laptop?.

http://FJ

Tanya

4 september 2010 20:09

Hahaha. Nej egentligen inte men jag fick shoppa nu. Egentligen för max 500 kr men det blev snarare 700 kr denna gång, haha :P .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards