Alla inlägg den 3 april 2010

Av Tanya - 3 april 2010 23:36

Hejsan. Jag har inte riktigt orkat eller känt för att blogga dom senaste dagarna.
Igår var jag med Frida, hon sov över här. Däremot var det inte planerat att hon skulle sova över här, utan det bara blev så. Vi gick och la oss runt ca 5 på morgonen och vi gick upp vid 10-11 tiden... Så jag är ganska så trött.
Jag var så trött så jag kände att jag inte kunde hålla mig vaken.
Jag var helt enkelt tvungen att gå och lägga mig och sova i 2 timmar.
Jag gick upp och åt mat sen, kl 18:00 var det då.


Frida gick hem så fort hon hade vaknat för hennes mamma hade ingen aning om att hon skulle sova över här, för det var ju inte planerat som sagt.
Sen så ville hon ju inte heller ringa 4 på morgonen och säga att hon ska sova över här och det förstår jag :P .


Jag kom ut från duschen för en stund sen och har bara allmänt tråkigt...
Aj vad jag har ont i mina vader, jag har ingen aning om varför det helt plötsligt är så stelt och gör så ont! Kan väl vara för att jag inte har rört på mig så speciellt mycket. Jag fick skoskav och vilka skor jag än hade på mig så blev det bara värre, därför passade jag på att bara vara hemma nu när det är helg och påsklov :) .


Glad Påsk förresten! Idag fyller min söta och underbara bästa vän Oliver år, wiie! Grattis till honom :) . Synd att jag inte kunde gratta honom personligen, men han har ingen mobil och vi bor långt ifrån varandra och han har inte heller loggat in på msn idag, så då är det lite svårt...
Men han måste/får seriöst logga in snart nu under påsklovet, jag saknar ju honom! :( . Men jag ska se till att gratta honom i efterskott i alla fall nästa gång han loggar in på msn. Jag har inte bloggat dom senaste dagarna, endå så har jag fått mellan 6-8 läsare varje dag och det är ju nice :) .


Men nu ska jag gå. Känner mig så trött och uttråkad...
Får väl hitta på nånting eller kolla på tv eller något. Vi får se.
Men ni får ha det så bra och sköt om er och varandra!
Puss och kram /Tani :) .

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards