Alla inlägg den 7 april 2010

Av Tanya - 7 april 2010 13:49

Hejsan. Jag vet att jag har vart dålig på att uppdatera bloggen, sorry för det!
Men samtidigt så har jag inte riktigt orkat blogga, jag har haft mycket i tankarna och så... Vart med Frida och sånt. Jag ska ju alltid fixa andras problem, i alla fall försöka hjälpa dom som behöver mig och så... Det är inget nytt. Jag har inte ens samlat poäng dom senaste dagarna men endå så har jag haft besökare varje dag. Det är ju nice :) .


Angående nice så har jag beställt en massa produkter från Lush igår via nätet :P . 3 st schampoo, 2 st i små flaskor och 1 schampoo kaka, 2 st balsam och en dusch kräm som ska göra huden mjuk och len. Jag beställde dom igår typ 12 på natten haha :P . Sammanlagt kommer det att gå på runt 600 kr (med frakt och sånt.) Kanske dyrt, men det är det värt. Dessutom så är deras produkter mycket drygare än "vanlig" schampoo och balsam. En "vanlig" schampoo och balsam räcker kanske i 1 månad, medans lush produkter räcker i ca 3 månader :) .
Så det är också en fördel. Sen så behöver man inte beställa alla 6 produkter samtidigt som jag gjorde, för det blir ju dyrt som sagt. Sen så beställde jag även en såndär liten burk från Lush som är bra att ha med om man ska resa iväg någonstans och sånt. Det är till schampoo kakan :) . Så den är praktisk och kan ha bra att ha och jag kommer ha användning till den i alla fall :) .


Jag undrar när jag får dom, hmm... Sist tog det endast 3 dagar sen så fick jag Lush produkterna. Det står på deras hemsida att det kan ta 7 arbetsdagar, men så lång tid tog det inte för mig i alla fall :) . Sen så tänker jag självklart lägga upp bilder på dom, skriva lite om den, vad det gör med håret eller kroppen och vad jag tycker om själva produkten. Jag beställde såndär mini schampoo och balsam (förutom schampoo kakan, det är samma storlek.) Men dom schampoo och balsamen som jag beställde innehåller 100 g. Sen så kostar det ca 70 kr.
Men dom är mycket drygare som sagt, dessutom är dom riktigt bra och lyxiga.
Så jag tycker att man ska testa det i alla fall. Sen så kan man gå in i deras butiker och få hem olika test grejer så man inte lägger ner en massa pengar på som man inte ens gillar. Det var ju så jag gjorde från början och upptäckte Lush.


Jag var i Västerås med Frida den dagen kommer jag ihåg, vi gick förbi den affären. Jag tänkte inte på den eller ens märkte den, det var Frida som blev nyfiken och gick in där och köpte produkterna. Dock var hon inte nöjd med schampoot, för det var så starkt så det började att klia sa hon. Dessutom så luktade den inte så gott. Men balsamen var helt underbar. Den gör håret mjukt och len och så luktar den jätte gott. Jag har själv testat den förlängesen och jag gillade den kommer jag ihåg. Det är en av dom produkterna som jag beställde :) .


Men nu ska jag sluta babbla en massa babbel om Lush och jag ska gå nu.
Vi ska få gäster idag och innan dess vill jag hinna kolla på tv i 1 timme och sen kunna hjälpa mamma med att städa hela huset. Det är ganska stökigt här :( .
Men det blir ju rent och fin sen ju och det är ju skönt :) .


Ni får ha det så bra och sköt om er. Gå gärna in till någon Lush butik så kan du få hem några tester gratis, dessutom så är dom jätte trevliga. Så du slipper betala en massa i onödan, testa först hemma sen så kan du avgöra om du vill ha just den produkten eller inte, om den passar dig med andra ord :) .
Man borde inte ge upp och vara fördomsfull och tro att Lush är inget för dig om du skulle råka använda nå produkt som inte passar dig eller som du inte gillar.
Jag använde förut en schampoo kaka och jag gillade inte den så mycket.
Jag använde den för ofta och så var den ju så stark så det började att klia lite och så... Så jag la av med den. Men nu har jag en annan schampoo kaka som är mildare och bättre och det kliar inte. Dessutom så använder jag inte den överdrivet ofta som jag gjorde med den förra schampoo kakan.
Så tänk på det också!


Puss och kram! /Tani.   

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards