Alla inlägg den 13 september 2011

Av Tanya - 13 september 2011 12:20

Hej hej. Idag känner jag mig sjukt seg och trött... Har dessutom lite ont i magen.  Jag har inte lust med NÅGOT idag... Det är verkligen tråkigt väder ute. 

Man hör hur det blåser, det är mulet... tror också att det regnar då och då + det verkar vara kallt ute... Det vet jag inte riktigt men det lär jag få reda på snart då jag ska till psykologen snart... Klockan 13.00 har jag tid där.


Jag vet inte varför men jag får lite smått ångest över det...

Kanske är det för att jag oroar mig över att det inte blir så som jag hade hoppats på, tänkt mig eller så? För det är typ "möte" vi ska ha, alltså jag, mamma och psykologen. Det brukar oftast kännas bra efteråt efter jag har vart hos psykologen så jag förstår inte varför jag får den hära ångesten nu...


Men det är även för att jag vet att jag måste bli av med ångesten och den hära enorma rädslan inom mig och våga lita på mig själv mer och tro på mig själv mer... och att ta tag i ångesten och rädslan, det skrämmer mig lite.

Är rädd för att det blir... för smärtsamt eller att jag misslyckas. 

Det blir nästan så att man vill på något sätt "fly..." Fast samtidigt så vet jag att det blir värre då, så det ska jag inte göra... 


Aja jag har inte så mycket mer att blogga om just nu + jag känner inte för det just nu... sen så ska jag snart till psykologen som sagt. 

Ni får ha det så bra och sköt om er... Puss och kram. /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards