Alla inlägg den 25 september 2011

Av Tanya - 25 september 2011 00:30

Hej hej! Idag har jag ätit frukost, duschat... packat, gjort i ordning mig och så vidare. Sen så åkte jag till Stockholm. Så nu är jag här hemma hos Avin :) .


Vi har i stort sätt bara ätit mat, kollat på Vampire Diaries... 

Fast vi åt mat efter vi hade kollat 1 avsnitt av Vampire Diaries.

Sen så kollade vi igen, 2 avsnitt i rad. Vi hade ca 1 timmes paus sen.

Vi båda satte oss vid en varsin dator, hihi ^^ .

Sen så kollade vi igen såklart. Vi kollade på några avsnitt.

Nu så ska jag och Avin strax lägga oss... Hon går och lägger sig före mig ser jag, för hon har redan bytt om och så. Jag måste byta om, ta bort smink och sånt...

Sista medicin har jag redan tagit. 


Imorgon så ska jag och Avin på stan :) . Då ska vi fika bland annat och så...

Ja jag vet inte vad vi ska göra exakt då, men något blir det ju väl såklart ;) .

Sen så blir det chips och dipp med läsk senare mot kvällen medans vi fortsätter att kolla på Vampire Diaries... Mysigt :) . Ni som följer min blogg och har läst den i ett tag vet att jag verkligen ÄLSKAR Vampire Diaries... 


Nej nu så ska jag gå. Tänkte gå och lägga mig snart/om en stund :) .

Ni får ha det så bra och sköt om er... Puss och kram! /Tani :) 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards