Alla inlägg den 15 september 2011

Av Tanya - 15 september 2011 22:42

Hej hej. Just nu bloggar jag endast av en enda anledning: Min mobil...

Jag har idag alltså haft den i exakt 1 månad :) .

Det var alltså den 15 Augusti som jag köpte den, vilket jag är nöjd med denna mobil fortfarande, haha :) .


Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Jag har vart ute och gått, duschat, ätit, diskat... sen sminkat mig, gjort i ordning mig och sånt. Bara vart hemma resten av dagen.


Haha igår vid den hära tiden så gick jag hem till Frida och var där till klockan 01:00. Sen så direkt när jag kom hem så gjorde jag i ordning mig för att gå och lägga mig såklart, så jag kom inte till sängen förrän klockan var 02:00 och jag gick upp ca 11:00 idag... Intressant att veta va? Haha nej knappast, men har inget vettigt att blogga om just nu som ni säkert märker, jag bloggar nu endast för mobilens skull egentligen som sagt...


Just ja, nu när jag ändå bloggar så kan jag passa på att berätta att jag inte ska fortsätta att träffa min psykolog regelbundet, hon anser att jag egentligen inte behöver det... Utan det jag egentligen behöver är rutiner och leva ett regelbundet liv, det som jag har haft så svårt för (och fortfarande har svårt för) och framför allt så har jag verkligen hatat det så jag känner mig så begränsad på grund av det... Men jag har levt mer regelbundet liv på sistone och har insett att det inte är så illa som jag trodde att det var... Tvärtom, det är bra för mig, jag mår lite bättre då jag inte lägger mig allt för sent längre (förutom igår) och jag går upp ca 10:00 varje morgon, senast 11:00... 


Förut så HATADE jag att gå upp vid den tiden och tyckte att det var jätte tidigt och tänkte att som tidigast går jag upp 11:00, nu går jag upp 11:00 som SENAST... Ja du, det är roligt hur folk kan förändras och vad rutiner och regelbundet liv kan göra med en :) .


Hur som helst, ska gå nu. Jag har inte så mycket mer att blogga om just nu men jag bloggar snart igen! Ni får ha det så bra och sköt om er och ta hand om varandra! :) . Puss och kram. /Tani

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards