Alla inlägg den 21 september 2011

Av Tanya - 21 september 2011 16:36

Hejsan. Idag har jag träffat Viola (hon är en ungdoms pastor från min kyrka)

och vi brukar prata om allt möjligt och sen be tillsammans...  Det känns riktigt skönt och bra för själen! Jag mår alltid så bra efteråt, det behövs verkligen.

Hittills har onsdagar vart våran dag, men nu kan hon inte på onsdagar så nu får vi träffa på torsdagar istället.


Jag har/hade tid nästa vecka på torsdag kl 13.00 för min nageltid... men 

jag bytte till onsdag kl 13.oo istället, för jag och Viola ska eventuellt träffas då.

Det är inte 100% säkert för hennes del, men kanske. Jag ville i alla fall inte chansa i onödan och behöva avboka min nageltid eller med Viola, när jag egentligen kan få det gjort med båda delarna :) .


Vet ni vad?... Igår kontaktade jag min biologiska pappa på Facebook...

Jag har inte träffat honom sen jag var 5-6 år och sist jag pratade med honom var när jag var 12 år och då pratade vi i telefon... Han sa hur mycket han saknade mig, ville träffa mig. Han sa att han tänkte på mig varje natt innan han gick och la sig och så vidare... men att han inte kunde träffa mig för att hans fru inte gillade mig och att han fick prata i telefon med mig i smyg och så vidare...

Sen så blev det inte mer än så tyvärr... Så nu 9 år senare så hör jag av mig till min biologiska pappa (igen) och har kontaktat honom.


Jag undrar bland annat varför han gjorde som han gjorde, jag undrar hur det känns för honom... Jag sa även att jag har hört en massa olika svar från andra människor som känner min pappa (bland annat min mamma och min moster)

och hört deras versioner och deras sida och syn på saken, nu vill jag höra från pappas sida, hur han tänker, känner och så vidare... Jag hoppas på att han kan ge mig dom svaren och att han kontaktar mig. Jag hoppas verkligen det...


Men om han inte gör det så kan jag ju i alla fall trösta mig med att jag har gjort mitt bästa och jag har redan hört av mig till pappa och kontaktat honom 2 gånger sammanlagt :) . Så nu är det gjort...


Nu så ska jag gå, ska äta snart sen så ska jag iväg ikväll.

Jag bloggar snart igen! Ha det så bra och sköt om er. 

Puss och kram! /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards