Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Besviken...

Av Tanya - 1 november 2012 15:17

Hejsan! Jag har träffat min pappa nu och kan säga att jag känner mig så sjukt besviken... Han sa så otroligt dumma och olämpliga saker! Som bland annat att han känner inte något för mig... Men ska jag vara helt ärlig så är det lite lugnt där för jag känner inte något för honom heller... Jag känner ingen samhörighet eller liknande överhuvudtaget! Ja, sen så sa han också hur lycklig han är med sin fru och barn och sa att han inte vill "förstör" något... WHAT?! Vem har sagt något om att FÖRSTÖRA? Jag är INTE ute efter att förstöra ett skit, jag ville skapa en relation med min egen PAPPA och lära känna honom... Ja, han menade på att hans svärföräldrar vet inte om att jag existerar och inte hans barn heller (mina halvbröder då.) Han sa också att han inte känner något behov av att varken berätta för svärföräldrarna eller hans barn (mina syskon) att jag existerar... Fine, om han inte vågar... Men han fick mig verkligen känna mig som om... jag vore totalt värdelös i hans ögon... Det sög verkligen, det gjorde ont även om han själv inte betyder så mycket för mig just nu... Jag förstår bara inte hur man kan uttrycka något så olämpligt! Just då så kände jag inget speciellt och tänkte mest "aja, whatever..." men efter några timmar så kände jag besvikelsen och irritationen inom mig... Min mormor reagerade rätt så starkt... Hon svor väldigt mycket, sa att hon ville ringa pappa och typ avslöja för dom att jag existerar, haha... Men jag sa åt henne att lugna ner sig för jag är inte ute efter att skapa bråk eller problem. Det är inte upp till mig att avgöra om han ska berätta sanningen om mig eller inte... Aja jag tycker ändå lite synd om pappa då han har skapat en sån stor lögn och dolt en väldigt stor grej sådär länge...  Aja vi får se hur det blir, jag orkar inte grubbla mer angående detta... Jag vill i alla fall inte träffa honom på ett tag, för detta var en ganska hård smäll för mig som jag måste bearbeta och smälta... Jag visste att han inte skulle ta så mycket ansvar för det han har gjort mot mig men jag trodde inte att han skulle få mig att känna mig så liten och obetydlig i bans ögon... 

 

Aja hur som helst, orkar inte prata/blogga mer om detta nu. Idag har jag gått upp, ätit frukost... Sen så har jag tagit itu med disken, torkat bord och lite sånt... Snart/om en stund så tänkte jag gå och duscha, eventeullt ta ett bad... Vi får se om jag orkar och ens känner för att bada. Men men, ni får ha det så bra... Puss och kram! /Tanya

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards