Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Tanya - 5 oktober 2013 16:18

Hej hej! Jag har funderat på en del grejer... Jag borde kanske bli lite positivare av mig :). Något positivt med idag & igår t.ex: Jag har knappt haft ont i magen och igår när jag hade min fredagsmys så bytte jag ut chipsen mot mågra morötter. Alltså så åt jag morötter, dipp med läsk. Det kändes så mycket skonsammare mot magen, det är gott + framför allt det är nyttigt. Man går knappast upp i vikt av det om man säger så ;). Förresten så vägde jag mig idag och jag var riktigt glad över att jag väger lika mycket som innan, har inte gått upp i vikt det minsta lilla :). Förresten på tal om något annat, jag vill berätta lite om mina drömmar som jag har drömt dom här senaste 2 nätterna...

 

Först så drömde jag att jag dejtade en kille från Gossip Girl, ni vet Nate? :P. Han heter något annat IRL men minns inte vad exakt... Hur som helst: Mot slutet av dejten så kollade han djupt in i mina ögon och spontant kysste mig. Snacka om att jag kände mig "kär" och överlycklig då. Synd att man behövde vakna, det vart en liten besvikelse för min del, haha... Jag har alltid velat ha en man med dom perfekta klara ögonen och det är precis det han hade också... Sen iförrgår natt drömde jag att vi fortsatte att umgås, vi skulle ut och bada tillsammans... Precis då i vattnet så sa han att han bara såg mig som en god vän :/ . Jag blev så förkrossad så jag seriöst nästan glömde hur man simmade i drömmen, så jag hade panik och kändes som om jag skulle drunkna men jag höll mig flytande... Sen så vaknade jag. Här är 2 bilder på snyggingen!

 

 

 

 


Jag menar... OH MY GOD! Kolla hans vackra ögon, hans hår och... ÅÅHH!   . Jag smälter för såna män, helt seriöst... Jag kan inte få nog, skulle seriöst kunna stirra hela dagen och bara njuta utav deras utseenden... :). Även Zac Efron var väldigt snygg... Jag vet inte helt och hållet hur han ser ut exakt idag men han VAR i alla fall sjukt snygg, kanske till och med snyggare än "Nate."

 

Okej, nu till nästa dröm som var lite mindre trevligt... Jag drömde att jag sökte hjälp för mina ätstörningar, då var det en tant som jag pratade med i telefon som ville ändra ALLT med mig som jag inte ville ändra på. Jag kommer inte ihåg exakt vad men jag minns att jag kände mig förtvivlad... Sen så ville hon inte ens träffa mig utan hon ville direkt skriva ut mediciner till mig pga mitt psyke! Usch så hemkst... Sen så drömde jag även (allt detta drömde jag igår natt alltså) att jag fick världens utbrott på min äldsta moster då hon hade provocerat mig, jag tappade kontrollen över mig själv... Exakt så hände det ju, fast med min mamma i verkligheten. Obehaglig känsla! Jag hatar att inte kunna kontrollera mina känslor utan att de kan ibland ta över mig så som det hände i drömmen...

 

Men ja, nog om drömmar. Nu så ska jag fortsätta se på Gossip Girl! Jag har redan kollat ett avsnitt så nu ska jag fortsätta med det... Men ni får ha det så bra & sköt om er... Puss och kram! /Tani   

 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards