Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Tanya - 20 oktober 2013 22:56

Hej hej! Jag tänkte egentligen inte blogga idag men jag känner mig "tvungen" jag känner något slags "kallelse" liksom... Idag så har jag mått bra mycket bättre än igår, både psykiskt och fysiskt... Jag har drömt skumma drömmar som jag känner att jag måste blogga om...

 

Jag drömde att jag var med en ung snygg man (precis i min smak, mellanbrunt hår, tränad kropp, ganska lång och hade blåa klara ögon.) Han var olycklig, han hade ett långt 9 år förhållande med en tjej som precis tog slut, han ville ta till sig droger, alkohol och sånt genom sorgen... Men jag lät inte honom. Jag fanns där för honom hela tiden. Jag hade otroligt starka känslor för honom, jag var kär... Jag kanske till och med älskade honom i drömmen... men jag sa inte något, jag vågade inte säga något då hans känslor inte verkade direkt ömsesidigt... Jag är sån i verkligheten också tyvärr. Får jag känslor för någon, hur intensiva det än är så talar jag inte om det, om nu personen inte själv talar om det först eller visar väldigt mycket intresse. Jag utsätter inte mig för sånt onödigt drama, skulle bara bli sårad då liksom... Men i drömmen så önskade jag att jag hade chansat för att se hur han hade reagerat... Hur som helst... Jag fanns där för honom hela tiden... Jag var... annorlunda i min dröm. Klädde mig annorlunda. Jag brydde mig mer om mode, klädde mig mer "utmanande" men ändå normalt, inget överdrivet så det blir slampigt eller liknande. Jag ville jämt ha nya kläder i drömmen, haha. Jag hade en guldig bronzer färgad linne på mig med en svart tight kort kjol, det var vinter/höst och jag hade inga strumpbyxor/tights eller likande och visade mig ute sådär i kylan... Dock så frös jag inte, haha. 

 

Jag drömde... att jag var sårad på något sätt. Jag var ledsen. (Detta är samma dröm, sammankopplad till killen som jag ville ha.) Jag kommer ihåg att jag hade en kniv i handen och av misstag, inget som jag alls gjorde med flit... så skar jag mig på mina lår, 2 olika ställen... Jag blödde ganska så rejält, hade det vart djupare så hade jag fått sy... men det roliga var att jag inte brydde mig... Jag suckade och ignorerade att jag hade blivit skadad & att jag blödde mycket. Sen så märkte jag att blodet slutade inte att forsa, så jag tog lite papper och torkade av det men det rann bara igenom... Jag suckade och orkade inte göra något åt det... Då kom den här killen som jag var så kär i, han kollade på mig och sa åt mig att ta hand om mig själv... Han sa åt mig att ta papper med iskallt vatten för att stoppa blödningen... Jag gjorde det för hans skull så jag tog hand om mig själv... När jag gjorde det, så slutade blödningen helt... Jag behövde inte ens plåstra om, ta mig till sjukhus eller något. Sen så mitt i allt var jag i en affär och kollade efter bruna ögonskuggor (haha jag vill i verkligheten hitta snygga bruna ögonskuggor, har blivit väldigt förtjust i just bruna ögonskuggor på senaste tiden.) Sen efter ett tag så vaknade jag...

 

Jag ville inte vakna. Jag försökte till och med somna om igen så jag kunde drömma igen och se vart det skulle sluta, jag ville så gärna umgås med honom! Jag hoppas att min verklighet blir lyckligare än så i framtiden, att jag slipper dölja mina känslor för någon jag verkligen tycker om, i brist på hans intresse för mig eller på grund utav att han har känslor för någon annan... Jag hade isåfall gjort allt för att dölja det och försöka komma över dom, precis som jag gjorde i drömmen. Jag blir knäpp av såna här drömmar, det får mig att längta efter den rätte ännu mer! Tyvärr så har jag en stark känsla av att den rätte inte kommer dyka upp förrän jag mår bättre... Även om jag alltid inte vill ta tag i mitt liv så måste jag. Jag måste ta mig framåt, kan absolut inte ta mig bakåt eller ens stanna upp allt för länge...

 

Ja, det var allt jag hade att säga. Nu så ska jag fortsätta att lyssna på musik och sen så ska jag troligen kolla på Gossip Girl... Men ni får ha det så bra och sköt om er... Puss och kram! /Tanya   

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards