Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Tanya - 2 juli 2013 22:33

Hej hej! Igår så hade jag en tid hos frisören, där jag färgade håret, toppade håret och även fixade mina ögonbryn (noppade dom) jag är sjukt nöjd över resultatet, speciellt när det gäller mina ögonbryn! Dom är varken för tunna eller för tjocka utan är helt enkelt "perfekt" :). Idag så har jag tagit mig ut igen och träffat min fina bästa vän Nathalie :). Vi fikade på stan och pratade om allt möjligt ^^. Sen efter det så tog jag mig hem, har kollat lite på tv, umgåtts med mina 2 kusiner som är här också. Det är nu som jag har tid för mig själv, en riktig egentid alltså :P.

 

Imorgon så ska jag tyvärr till Uppsala, jag har ännu en tid att passa... Jag hatar sånt. Men men, det måste göras... sen så ska jag KANSKE till Lush senare imorgon efter eller före tiden, för att köpa påfyllningar av min hudvårdsprodukter. Hudkrämen är snart slut, samma sak med ansiktsvatten och så vidare... Vi får se om det slutar med att jag beställer över nätet om några veckor eller om jag tar itu med det imorgon :). Ja du, vad mer kan jag säga? Nä, jag har inget speciellt att blogga om känner jag. Det var väl allt, hehe. Ganska så "kort" inlägg för att vara mig... Jag tänkte i alla fall fortsätta ta det lugnt, lyssna på musik och så småningom tvätta bort mitt smink, ta sista medicin, borsta tänderna och lägga mig. Ni får ha det så bra i alla fall.  Sköt om er. Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards