Direktlänk till inlägg 23 maj 2014

Idag är jag riktigt glad! Jag pratar om min vikt, hälsa och lite smink från Mac :)

Av Tanya - 23 maj 2014 17:50

Hejsan! I detta inlägg (idag alltså) så är jag glad! :D You wanna know why? För jag insåg idag när jag träffade dietisten vilka framsteg jag faktiskt gör utan att man alltid inser det eller ens tänker på det... Jag pratar mer om det i detta videoinlägg, så kolla! :D . Jag pratar även lite grann om vad jag köpte när jag var i Stockholm (smink från Mac.) Jag vet att jag var smått otydligt där... Den rosa neon-korall rosa läppstiftets finish alltså "konsistens" heter Satin. Då är det alltså halvt matt kan man säga... Den är inte riktigt lika uttorkade som ett matt läppstift, det är härligt krämigt tycker jag och är väldigt bra pigmenterade som ni ser (har använt den bland annat.) Tyvärr så är det en limitid edition så den finns bara under en kort period... Den kostar 260 kr men är lätt värt det då det är VÄLDIGT svårt för mig i alla fall att hitta liknande färger som denna, så jag slog till och köpte 2 stycken av denna... Den andra är såklart oanvänd och den har jag lagt undan i en låda, så när denna som jag har nu tar slut har jag en till att använda upp :). Nästa gång jag är i Stockholm, om den finns kvar så kommer jag faktiskt köpa ett till utav denna läppstift :). Men ja, nog om det... Nu så ska jag lyssna på musik, sen så ska jag äta. Jag ska även ta upp läsk från källaren tänkte jag (Pepsi Max) så den hinner bli sval tills ikväll (då den ska självklart in i kylskåpet.) Ska då äta morötter med dipp såklart, mums! Det är väldigt nyttigt (då jag gör egen hemmagjord dipp) den stillar sötsuget (om jag nu skulle vara sötsugen alltså) och den är mättande (inte FÖR mättande dock) och gott. Det är helt perfekt. Märks det att jag har en bra dag idag eller?! :D . Aja, nu så ska jag göra mitt och så småning om äta... men ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards