Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Tanya - 22 oktober 2009 21:03

Hej hej. Idag så har jag skaffat en blogg här på bloggplatsen.se
Jag kan börja med att berätta lite om mig själv.
Jag är en tjej som heter Tanya, men kallas för Tani. Jag är 19 år och jag bor i Enköping.
På fritiden så kollar jag på tv, sitter vid datorn, smsar, är med kompisar, lyssnar på musik,
bloggar, och så vidare... Jag har en till blogg. Där heter jag:
www.Tani.bloggsida.se

 

Jag älskar Michael Jackson, hans musik är bra, och jag älskar hans personlighet.
Han var en god man, en god människa. Han skulle aldrig kunna skada ett barn, han var absolut ingen
pedofil, det var bara folk som snackade skit om honom, idioter med andra ord.
Jag trodde aldrig någonsin på dom falska rykterna, jag är en sån människa som inte tror på rykten,
för folk har själv snackat skit om mig, och sagt massa grejer som inte är sant.
Så därför med min egen erfarenhet så vet jag att man ska inte tro på massa rykten.
Ta reda på det istället, det som sägs, ta reda på fakta och info, ta reda på sanningen,
tro inte på lögnerna. Eller så struntar du bara i det, lyssnar, men sprider inte vidare ryktet.
Man kan också sprida rykten på ett bra sätt, alltså genom att säga sanningen. Men jag föredrar
endå att man ska ta reda på fakta och info, ta reda på sanningen.
Om det går bra rykten om någon/något och om det är sant, då kan man ju säga det, men inte om det är något elakt
eller om det är något falskt, för då är det en annan sak.

 

Jag kan även säga att jag bor med min mamma och min syster,  och förresten så har min syster 
en blogg här på bloggplatsen.se, och min syster heter Narin.

 

Sen så jag en kompis, som är även min moster (hon är 1 år äldre än mig) hon heter Avin.
Sen så har jag 2 bästa vänner, och dom heter Frida och Oliver. Jag älskar verkligen dom två! (L)
Dom är väldigt speciella på sitt sätt :).

 

Men nu ska jag gå, jag ska kolla på Ghost Wisperer (eller hur det nu än stavas.)
Den är pausad, och jag vill se klart den innan det blir försent. Så nu ska jag gå, sen så ska jag lägga mig

 

Godnatt bloggen! /Tanya.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards