Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Tanya - 31 oktober 2009 17:46

Hej hej alla där ute! :) .
Innan jag berättar om min dag, så vill jag berätta att jag drömde en skum dröm, det var så att jag var i skolan, alltså det var verkligen kris i Sverige, både ekonomi kris och allt möjligt... Det var som sagt kaos i Sverige, och jag såg en gubbe som sålde milkshake, men det var inte vanligt milkshake, jag såg att det inte var vanligt milkshake, för han stoppade något i den... Då sa han att det var knark i, för dom som ville ha knark i den... Då fick jag panik och sa så kan han inte göra, han kan sälja vanligt milkshake utan knark, alltså sälja det lagligt, men han sa att han verkligen behövde pengarna, och om det finns knark i milkshake så blir det dyrare, och då får han in mer pengar... Han var "ond" på något sätt, han sålde knark liksom, han hade inget samvete, men det läskiga var ju att han kunde läsa mina tankar... Han ba: Du vet väl om att Gud inte gillar när man äter ensam, om man har en familj, och väljer att äta ensam? Jag ba: Va?... Hur visste du det?! :O . Då sa han att han kunde läsa mina tankar, och han sa att Gud inte gillar när man äter ensam... Då frågade jag varför Gud inte gillar när man äter ensam. Då sa han att för att jag bryter traditionen, att som en familj ska man äta tillsammans och så vidare... Ja, det var så skumt...

Sen så drömde jag, samma dröm, jag var i skolan, att jag hade jätte höga skor, och det var vinter, kallt, snö och isigt var det... Jag ramlade, och gjorde illa mig, jag halkade, jag gjorde till och med illa på mina läppar... Då kom en kille, höll min hand och drog upp mig, vi blev typ kompisar direkt, och umgicks väldigt mycket, dansade och gjorde allt möjligt den dagen... Dagen efter så hittade jag inte honom, som om han bara försvann... Sen så vaknade jag.

Ikväll kommer en killkompis hit, han kommer hit kl 18.00, det är snart det med andra ord. Usch, jag vaknade så sent idag, jag kände mig så stressad... Egentligen var det ganska onödigt att jag kände mig över stressad, eftersom jag hann ju med allt i god tid, jag hinner ju till och med blogga nu ju, haha :P . När han kommer hit så ska vi käka, sen dra till halloween "fest" typ... Jag har då inte klätt ut mig, pallar inte, haha. Har däremot sminkat mig snyggt, och för en gångs skull så är jag inte naturlig sminkad. Han ska sova över här, och så ska vi upp imorgon bitti, vi ska till västerås och köpa en bärbar dator till mig, wiie vad kul! Och min killkompis ska följa med, han ska inte åka hem imorgon bitti eller så :P . Jag ser verkligen fram emot morgon dagen, men jag ser även fram emot ikväll faktiskt. Nej nu blev det tråkigt tycker jag, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, haha. Det är ju bara ens egen fantasi som sätter gränser, annars så kan man ju skriva i stort sett vad som helst, och det är det som jag älskar med att blogga, man skapar sig en "egen värld." Självklart säger man sanningen och så, ja, jag säger ju iallafall sanningen. Men det finns ju gränser också, som sagt, det finns ju också något som heter privatliv, men skriver ju inte exakt allt heller... Det är bara fantasin som bestämmer, alltså det är bara du och din fantasi som sätter gränser för allting, din blogg, ditt liv, omgivningen, och så vidare...

Men nu så ska jag gå, han kommer snart, och så ska vi käka tillsammans.
Aja, ha det så bra, ni får ha det så bra där ute, ta hand om er, och ta hand om varandra! :)

Puss och kram. /Tani :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards