Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Tanya - 26 oktober 2009 17:28

Hej hej. Jag är så grymt irriterad nu!

Du kan seriöst säga vad du vill, men jag gör som jag själv vill, inte det DU säger åt mig, förstå det! Jag skiter seriöst hur dåligt du mår, för det går alltid ut över mig, och jag är så jävla less på det, jag är grymt less på dig! Du säger att jag är respektlös, men du ska veta att du är inte själv så mycket bättre, du har inte själv så mycket mer respekt när det gäller vissa saker!
Jag är så JÄVLA trött på ditt damp humör, dina dampstunder, som sker jävligt ofta!
Jag som trodde att jag hade damp, men du är fan 100 gånger värre, du har det mycket oftare och värre än mig, och varenda gång går det ut över mig, jag är så otroligt less på dig!
Jag hatar när du säger hela tiden att jag försöker vara något jag inte är, för det är bara bullshit, du vet ingenting om mig, jag känner mig själv mycket bättre än vad du känner mig, så du ska inte säga ett jävla skit! Jag är och har alltid varit och kommer alltid vara mig själv, förstå och inse det! Du bad och bönade mig innan på msn att jag inte skulle blogga om dig, men jag skiter fullständigt i vad du säger, jag har inge respekt kvar för dig längre, för jag är grymt less på dig!
Varför tror du annars att jag inte alls hör av mig lika ofta som förut? Jo, här har du svaret: För jag orkar förihelvete inte med dig och dina jävla dampstunder!

Jag har så grymt less att du ska alltid tro det värsta om mig, du sa att du trodde att jag var en bra människa, men att du hade fel! Men du ska veta är jag är en väldigt bra människa, men jag är inte mer än människa, jag är grymt arg och sur på dig, jag är förbannad, och jag exploderar mer eller mindre just nu! Jag skriver inte om dig för att snacka skit om dig eller smutskasta dig, för jag är inte så hemsk och falsk som du tror att jag är! Jag skriver om dig för att jag behöver få ut mina känslor! För annars så kommer jag att få damp, flippa ur på andra idag på grund av att jag är på dåligt humör, eller så kommer jag att ringa dig och säga hur jag känner mig + mycket mer, som jag skulle ha fått ångra mig sen, så sur är jag på dig! Om jag ville smutskasta dig så skulle jag nämna ditt namn här på min blogg, och skriva in din blogg address här, så alla vet vilken idiot du är, men vet du vad, det gör jag inte, för jag är inte en låg människa, jag sjunker inte så lågt! Jag är en bra människa, bättre än vad du någonsin tror om mig, eller har sett... Ibland undrar jag om du ens känner mig överhuvudtaget och sett mina riktiga bra och goda sidor, för du tror och säger så jävla mycket skit om mig som inte är sant! Respektlös eller inte, jag säger bara vad jag tycker, acceptera det så blir det mycket lättare för dig! Jag orkar inte med dig längre, du tar på all min kraft och ork, så snälla låt mig va! Och jag får skriva vad jag vill i min blogg, ingen har tvingat dig att läsa min blogg, eller hur?!...

Nej, jag orkar inte med dig längre, inte så länge du beteer dig som en idiot och tror alltid det värsta om mig!

Men nu ska jag gå, ska sitta vid datorn en stund, smsa lite, sen så ska jag kanske se på någon film, vi får se...

Hejdå! /Tanya

Av Tanya - 26 oktober 2009 00:55

Hej hej. Idag så har jag vart med en kompis, eller snarare ikväll ska jag säga. Det var ganska länge sen jag såg henne sist, ungefär 1 vecka sen, men det är för att jag har inte alls mått bra, jag har känt mig nere och demprimerad, jag blir sån 1 gång i månaden, om ni fattar vad jag menar, haha! :P.  Hon har börjat att förstå och inse att jag inte vill vara med någon när jag mår så dåligt, men samtidigt så känns det skönt att veta att hon finns där för mig, hon är min bästa vän, iallafall en av dom :). Jag finns självklart där för henne också, annars vore jag ju inge bra vän alls... Hon skapade en blogg här på bloggplatsen.se ikväll på grund av mig, jag tror inte att hon visste om att den hära blogg platsen fanns om jag ska vara helt ärlig.


Wiie, min bästa vän Frida sa att jag har gått ner i vikt, det var kul att höra! :)
(Hon är min bästa vän, hon som jag nämnde nyss, jag var hemma hos henne ikväll.)
Jag tror att jag har gått ner i vikt på grund av att jag åt ganska mycket frukt under min mens period (jag gör det fortfarande) och jag var verkligen sugen på frukt, vilket är olikt mig, för jag är en sån person som blir sjukt sötsugen när jag har mens, och bara vräker i mig choklad, bullar, och annat onyttiga saker... Men idag vräkte jag i mig bullar, det ska jag inte ljuga om, men dom andra dagarna så har jag inte ätit så mycket onyttiga saker, mest frukt och sånt...
Så det kan ju vara därför jag gick ner i vikt, på bra sätt, på ett hälsosamt sätt, jag blev chockad när hon sa att jag har gått ner i vikt, eftersom jag har knappt rört på mig dom hära dagarna...

Jag har helt enkelt inte orkat. Så därför blev det som en överraskning när hon sa det till mig, en positiv och ärlig överraskning som gjorde mig glad :).


Nu till något annat. En tjej kompis till mig har blivit sviken och sårad av en kille hon älskar...
Sånt är livet, tyvärr... Antingen så löser man detta, och bli tillsammans igen och försöker på nytt igen, eller så får ni båda helt enkelt gå vidare... Jag vet att gå vidare är kanske det sista du tänker på just nu, och att du är väldigt ledsen och sårad, och det förstår jag, jag menar, vem skulle inte bli sårad att bli lämnad av någon man älskar?... Finns nog ingen "normal" människa som skulle bara skita i det, utan att bry sig för 50 öre, och kunna gå vidare direkt, det går ju liksom inte... Men du ska veta att jag finns här för dig Chelise! Du är inte ensam, om du behöver mig, så kom till mig och prata med mig... Närsomhelst. Du kommer att klara dig, även om det inte känns så just nu... Men glöm inte att jag finns här för dig!


Jag vet inte vad jag ska skriva mer nu. Jag ska nog helt enkelt sluta blogga nu, har inget mer att säga. Ha det så bra, och sköt om er!


Bye bye. /Tanya

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards