Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

I´m here for you... ♥

Av Tanya - 26 oktober 2009 00:55

Hej hej. Idag så har jag vart med en kompis, eller snarare ikväll ska jag säga. Det var ganska länge sen jag såg henne sist, ungefär 1 vecka sen, men det är för att jag har inte alls mått bra, jag har känt mig nere och demprimerad, jag blir sån 1 gång i månaden, om ni fattar vad jag menar, haha! :P.  Hon har börjat att förstå och inse att jag inte vill vara med någon när jag mår så dåligt, men samtidigt så känns det skönt att veta att hon finns där för mig, hon är min bästa vän, iallafall en av dom :). Jag finns självklart där för henne också, annars vore jag ju inge bra vän alls... Hon skapade en blogg här på bloggplatsen.se ikväll på grund av mig, jag tror inte att hon visste om att den hära blogg platsen fanns om jag ska vara helt ärlig.


Wiie, min bästa vän Frida sa att jag har gått ner i vikt, det var kul att höra! :)
(Hon är min bästa vän, hon som jag nämnde nyss, jag var hemma hos henne ikväll.)
Jag tror att jag har gått ner i vikt på grund av att jag åt ganska mycket frukt under min mens period (jag gör det fortfarande) och jag var verkligen sugen på frukt, vilket är olikt mig, för jag är en sån person som blir sjukt sötsugen när jag har mens, och bara vräker i mig choklad, bullar, och annat onyttiga saker... Men idag vräkte jag i mig bullar, det ska jag inte ljuga om, men dom andra dagarna så har jag inte ätit så mycket onyttiga saker, mest frukt och sånt...
Så det kan ju vara därför jag gick ner i vikt, på bra sätt, på ett hälsosamt sätt, jag blev chockad när hon sa att jag har gått ner i vikt, eftersom jag har knappt rört på mig dom hära dagarna...

Jag har helt enkelt inte orkat. Så därför blev det som en överraskning när hon sa det till mig, en positiv och ärlig överraskning som gjorde mig glad :).


Nu till något annat. En tjej kompis till mig har blivit sviken och sårad av en kille hon älskar...
Sånt är livet, tyvärr... Antingen så löser man detta, och bli tillsammans igen och försöker på nytt igen, eller så får ni båda helt enkelt gå vidare... Jag vet att gå vidare är kanske det sista du tänker på just nu, och att du är väldigt ledsen och sårad, och det förstår jag, jag menar, vem skulle inte bli sårad att bli lämnad av någon man älskar?... Finns nog ingen "normal" människa som skulle bara skita i det, utan att bry sig för 50 öre, och kunna gå vidare direkt, det går ju liksom inte... Men du ska veta att jag finns här för dig Chelise! Du är inte ensam, om du behöver mig, så kom till mig och prata med mig... Närsomhelst. Du kommer att klara dig, även om det inte känns så just nu... Men glöm inte att jag finns här för dig!


Jag vet inte vad jag ska skriva mer nu. Jag ska nog helt enkelt sluta blogga nu, har inget mer att säga. Ha det så bra, och sköt om er!


Bye bye. /Tanya

 
 
Chelise

Chelise

26 oktober 2009 01:22

tack Tanya. Det uppskattar jag verkligen.
Skönt att veta att du finns här för mig, och du ska veta att jag finns för dig också

http://chelise.blogg.se

 
Jenny!

Jenny!

26 oktober 2009 01:47

För jag har opererat mig, eller vad man ska kalla det. blivigt nedsövd och tandläkarna har gjort massa rotfylling och massa, jag har en sån tandläkarskräck att jag måste sövas ner..

iaf.. Så har det bedövt på tre ställen i min mun, och att det hade en stor slang i halsen också när jag sov! och nu har jag jätteont. Men mest där de har haft sprutan, och jag kan inte äta nått för det gör så fruktansvärt ont! det borde inte göra såhär ont..? Men detta är verkligen illa, har döont! måste ha en halstabeltt i munnen hela tiden annars dör jag nästan!

http://jeen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards