Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Tanya - 30 oktober 2009 23:57

Hej hej bloggen! :) . Det känns som om det var längesen jag bloggade senast, men det var det ju egentligen inte, det är ju inte så att det har gått 1 vecka, eller över en vecka eller så... Bara det att jag älskar att skriva av mig, och jag är en riktig blogg människa! :) . Jag bara ÄLSKAR att blogga! Men samtidigt så ser jag till att inte blogga för ofta, alltså inte blogga flera om dagen, blogga massa onödiga inlägg som t.ex : "Hej hej, jag hinner egentligen inte blogga nu, ville bara säga att jag ska ut och vara med en kompis, sen så ska vi gå på bio, berättar kanske mer om det, bye!" Det kallar jag för att blogga i helt onödan... Du kanske undrar varför? Jo, för om man endå inte hinner blogga ordentligt, och endå tänker blogga sen igen, för att t.ex berätta hur filmen var, så kan man ju ta allt på en gång sen, än att blogga minst 2 inlägg om dagen, om ganska så obetydliga, ointressanta, korta inlägg, eller hur?
Skriv lite längre inlägg i din blogg, så blir det intressantare att läsa! :) , än att skriva jätte korta, meningslösa inlägg. Sen så älskar jag min blogg, utseende mässigt och allt, tycker att det blev så otroligt fin och vackert, och det är så mig, så typiskt mig alltså, min stil, min personlighet och allt :) . Innan hade jag svart text på min nuvarande rosa bakgrund, men nu har jag ändrat texten, från svart till vit, som ni märker! :) . Jag har kvar min nuvarande rosa bakgrund, det blev ingen ändring där inte :P . Men en killkompis till mig föreslog att jag skulle göra tvärtom. Alltså ha vit bakgrund med rosa text. Jag ska testa och se hur det blir, sen så ser jag vilket jag gillar bäst, den jag har nu (alltså rosa bakgrund med vit text) eller om jag gillar hans förslag, vit bakgrund med rosa text då. Hmm, vi får vänta och se! :D . Sen får vi se vilket som "vinner". Hans förslag, eller det jag själv har skapat? Hmm... Det blir spännande. Och det tycker min killkompis också :D .


Men nu ska jag gå, har endå inget mer vettigt att säga, förutom att en killkompis ska hit imorgon, och på söndag får jag gå upp ganska tidigt för att åka till västerås och köpa min bärbara dator. Jag räknar inte med att mamma väcker mig, det har jag lärt mig nu... Så jag sätter på väckar klockan istället ^^ .  Men nu så ska jag som sagt gå. Ni får ha det så bra där ute!


Bye bye! :) . /Tanya

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards