Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Boring...

Av Tanya - 7 november 2009 02:39

Hej hej alla där ute! :) . Idag så har jag inte gjort något speciellt.
Nyss ändrade jag lite bloggens utseende (igen) haha.
Jag gillar att testa olika saker, iallafall när det gäller bloggens utseende.

Jag har kollat på Idol, och Rabih åkte ut... Jag kan inte påstå direkt att han var en av mina favoriter, men han var ganska okej endå. Jag gillar honom iallafall mer än Mariette... Så jag röstade på honom flera gånger när han hängde löst, tyvärr så åkte Rabih endå ut... Usch, jag gillar inte Calle. Jag vill verkligen att Calle ska åka ut, det vore katastrofalt om Calle vann hela Idol...

Jag vet seriöst inte vad jag ska skriva mer, antar att detta blir ett kort inlägg... Jag som brukar ha massor med idéer och tankar, jag brukar nästan alltid komma på något att blogga om, iallafall mer än såhär... Men sen är det ju så att jag är trött och känner mig borta, så fort jag har bloggat klart så tänker jag göra i ordning mig och gå och lägga mig. Vad skönt det ska bli! :) .

Angående helgen så... Jag har ingen aning om vad jag ska göra, alltså om jag ska åka till Västerås eller inte... Men men, vi får helt enkelt se och hoppas att det blir av, men jag hoppas inte för mycket iallafall.
Usch, idag blev det en tråkig, ointressant och kort inlägg :( . Tur att det inte händer så ofta då, haha :) .

Men nu ska jag gå och sova, har iallafall inget vettigt att säga just nu, är så trött... Jag känner mig lite borta också. Så därför är det bra att jag går och lägger mig så fort som möjligt.
Men ni får ha det så bra där ute. Ta hand om er och sköt om er...

Godnatt alla! /Tanya.

 
 
Narin

Narin

7 november 2009 16:50

hejhej :) haha, vad litet skrivet för att vara dig :P din blogg har blivit fin men om jag ska vara ärlig är utseendet lite tråkigt.. jag tkr att du ska prova mer med olika färger.. inte allt rosa hela tiden, de kan vara rosa men inte så att de blir tråkigt som nu.. typ ingen har mkt och olika färger.. de skulle höja upp statistiken med ett roligt utseende :) den var fin, men lite tråkig. Hoppas du förstår :) puss, your little sister Narin .

http://www.mj-99.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards