Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Naglarna ska fixas snart! :D

Av Tanya - 6 september 2011 10:42

Hej hej! Jag bloggade visst inte så tidigt som jag hade trott/förväntat mig... och det är inte det att jag inte har haft något att blogga om, för det har jag och jag tänkte på att jag ville blogga flera gånger, så jag har haft det i bakhuvudet hela tiden... Bara det att jag är rätt så lat av mig, så jag skjuter upp det + jag var inte så motiverad direkt... jag menar, jag vill inte känna mig "tvungen" till att blogga för då försvinner "njutningen" av att blogga tycker jag... För jag bloggar ju trots allt för min egen skull, hade jag gjort för andras skull så hade jag bloggat i stort sätt varje dag, flera gånger om dagen... Men nu så är det inte så. Vill inte känna mig "tvungen" till att blogga, vilket ni kanske förstår?... :)


Just nu så spelas Våra bästa år in, men vill inte kolla riktigt nu då det är mitt i allt... + fördelen med att den spelas in är att man kan se den när man vill och dessutom spola över reklamerna ;) . Skit bra! Jag har nyss ätit frukost btw, ska snart borsta tänderna...


Nu på fredag så ska jag fixa naglarna för första gången på länge!

Ja, i över 1 år i alla fall, helt klart. Jag ska då bara ha förstärkning på naglarna, ska inte ha lös naglar eller något sånt då det inte behövs... Jag har naturligt ganska starka och långa naglar och det är jag glad över :) .

Det är faktiskt en del som har frågat om jag har lös naglar...

Svaret blir alltid såklart: Nej, det har jag inte... Detta är mina naturliga naglar :) . Så som ni säkert märker så har jag naturliga bra och fina naglar!


Okej, jag känner att blogg inlägget var lite... onödig, men ville ändå blogga och "skriva av mig" lite :) . Jag ska borsta tänderna och bädda sängen och så nu...

Men ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards