Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Några fler som ska kolla på Idol ikväll? :)

Av Tanya - 18 september 2011 17:22

Hejsan. Idag har jag inte gjort så super mycket, mest bara vart i kyrkan faktiskt... Ja i morse i alla fall. Sen så kom jag hem, satte mig vid datorn. Vilade lite, åt lite och nu sitter jag vid datorn igen (Y) . Sen om crika 2-3 timmar så ska jag se på Idol ikväll såklart... Några fler som ska se den kanske?! Kommentera gärna och säg vem just du tycker är bäst.


Sen så vill jag säga en grej... Anledningen till att jag ännu inte har bloggat om Lush är för att jag inte har orkat helt enkelt och anledningen till att jag inte har bloggat om Make Up Stores foundation är för att färgen blev lite "fel" tycker jag... Den är något, pytte pytte lite mörkare... Visst, jag ser ändå snygg och fräsch ut i den men jag föredrar ändå något ljusare så att den matchar min hudton exakt!


Därför tänkte jag eventuellt köpa en ny foundation från Make Up Store och den hära gången ska den vara i exakt samma färg som min hudton... Visst, jag använder den jag har nu som heter "Vanilla" men jag föredrar ändå något ljusare... Så om jag skulle blogga och betygsätta den nu så skulle den tyvärr få lite minus poäng just på grund av färgen... Så därför vill jag inte blogga om den just nu förrän jag har köpt en som passar mig perfekt, sen så kan jag blogga om den och säga exakt vad jag tycker, så jag slipper lägga till minus poäng i onödan :) . 


Vet ni vad?... Jag har inte snackat med Justin i snart 2 veckor nu av personliga anledningar, i alla fall från hans sida... Nej det är inget som påverkar mig som person eller så, men det är privat för hans del så jag tänker inte riktigt blogga om varför vi inte har snackat på "så länge" så att säga.

Vi har pratat ut en del med varandra om våra känslor och så vidare och kom fram till att vi älskar varandra och har känslor för varandra... men vi är fortfarande bara vänner, jag vill inte utveckla något mer förrän han bevisar sig själv genom att kämpa helt enkelt och inte bara prata om att man ska kämpa och så vidare... Så ja vi får se hur det blir i framtiden, men just nu så är vi endast vänner :) .


Nu så ska jag gå, jag har inte så mycket mer att säga just nu...

Men ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram /Tanya :)

 
 
Isa

Isa

18 september 2011 17:46

jag ska kolla på idol ikväll:D
jag gillar en kille som heter robin haha han har varit med i erics förra killband whats´s up;)

de kommer nog bli bra mellan dig å justin:)

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

18 september 2011 17:47

Haha jaså? Nice ;) . Ja honom kommer jag ihåg ^^ .

Haha hur vet du att det kommer bli bra mellan mig och Justin? På vilket sätt kommer det bli bra mellan oss isf?

 
Isa

Isa

18 september 2011 17:55

Haha aa, klart man måste heja på han;) han sjöng bra :)

Känner på mig de gumman, bara ni tar de lungt å pratar ut så kommer de bli bättre:D

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

18 september 2011 17:57

Hahaha ja han sjöng bra :)

Hmm ja det stämmer... men jag tycker och tänker att det ordnar sig (i alla fall när allt har ordnat sig) mellan oss så har vi till och med träffats och ibland tvekar jag om det ens kommer bli av med tanke på hur Justin är och hur seg han kan vara...

 
Isa

Isa

18 september 2011 18:14

Ja precis håller med, men du får vara postitiv å verkligen ha tålamod:) Vill man något får man kämpa för de. Ni får ta ett steg i taget:)

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

18 september 2011 18:51

Ja jag vet, men jag har redan kämpat och redan gjort allt som behövs och krävs för min del, nu är det hans tur... Frågan är om han kommer ge upp innan han ens har gått hela vägen, eller om han verkligen kommer kämpa fullt ut denna gång så att man kan träffas och allt till slut?...

 
Isa

Isa

18 september 2011 18:59

Ja de håller jag med om.. Ja vi får vänta å se:)
om han nu älskar dig så får han gå upp till bevis:D annars förtjänar han inte dig gumman..)

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

18 september 2011 19:07

Ja det stämmer... men vad tror du att han kommer att välja och göra? Hur känns det liksom i maginstinkten och allt det? Alltså om han kommer bevisa eller om han bara kommer snacka som han har gjort hittills...

 
Isa

Isa

18 september 2011 21:18

Alltså nu så har han musiken på tankarna dom efterblivna människorna har bara musiken som nr ett :s Om man nu älskar dig så kommer han försöka ha både musik å kärlek samtidigt.
Om han nu tänker mena allvar då kan både jag och du ge han en chans till om han gör bort sig igen då kanske du måste fundera på annat gumman:)

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

18 september 2011 21:19

Ja det stämmer, det vet jag... men fortfarande: Vad säger din magkänsla, din instinkt angående mig och Justin, om han kommer skärpa sig i framtiden eller inte menar jag?...

 
Isa

Isa

18 september 2011 21:22

ja om han nu skulle skärpa sig å göra allt de där som du kräver då kommer de funka bra mellan er då tror jag på er:) Men han måste lära sig att annat också är viktigt å inte bara den där förbannade musiken där var de ett plus med att jag är singel slipper tänka på deXD

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

18 september 2011 21:25

Ja samma här... Jag tror också det faktiskt :) .
Hahahaha ja eller hur xD . Det som också är ett stort plus med mig är att jag också är singel och jag kan bara kolla på hur Justin gör sen... Om han bara snackar (som han har gjort tidigare) eller om han faktiskt gör något åt saken. Jag ska bara ta det lugnt och behålla honom som vän... I alla fall än så länge. Då slipper jag bli så himla besviken om han sen väljer att skita i detta eller håller på med 1000 andra tjejer eller vad han nu vill göra... xD

 
Isa

Isa

18 september 2011 21:40

HHAAH jaa eller hur ett plus med att vara singel man kan testa folk hur bra dom sköter sig;)
Ja precis du ska ta de försiktigt:)
HAHHA de tror jag defenetivt att han inte skulle göra :)

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

18 september 2011 21:41

Hahaha ja exakt xD . Ja jag ska ligga lågt och vara försiktig :) . Vad är det du tror att han inte skulle göra? :o xD

 
Isa

Isa

18 september 2011 21:46

haha jaa precis:)
men inte hålla på med andra tjejer tro mig han är inte likadan som du vet vemXD

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

18 september 2011 22:37

Hahaha ja du kanske har en poäng i det... men samtidigt så är han ju singel, har hållt på med andra och dejtat andra... Så vad skulle hindra honom nu från att fortsätta att "hålla på" med andra tjejer? Han är ju fortfarande singel även om vi har känslor för varandra xD

 
Isa

Isa

18 september 2011 22:48

Haha men han ångrar ju de eller hur?:) men visst man vet ju aldrigXd men jag tror innerst inne att han inte kmr göra de. Ja om han har känslor för dig då borde han inte göra något:)

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

18 september 2011 22:49

Ja det stämmer kanske... Men vi får se hur det blir helt enkelt... Han måste kämpa + hålla sig undan från slampor om han vill ha mig iaf xD

 
Isa

Isa

19 september 2011 11:11

ja precis:) HAHA ja eller hur:O kim kunde ju inte de men justin är inte som han:)

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

21 september 2011 16:35

Hahaha nej det stämmer xD . Kim kunde inte hålla sig borta från Justin, men jag vet att om Justin vill det så kan han det, utan några större problem :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards