Alla inlägg den 6 december 2011

Av Tanya - 6 december 2011 20:17

Hejsan! Ja, nu var det dags att blogga igen... I alla fall för min del. Förlåt för att jag inte har bloggat minst en gång i veckan som jag har lovat... Eller åtminstone 1 gång i veckan som jag sa. Hur som helst... Jag har i alla fall en riktig bra anledning till det... Nej, det är inte på grund av att jag har vart lat! Ja, jag har haft tid att blogga... Men jag blev sjuk. Riktigt sjuk... Ja, sjukare än vad jag egentligen är alltså, haha! Det började med feber & hosta... Febern gav med sig medans hostan ökade. Blev så illa så jag fick börja ta host medicin (jag tar fortfarande host medicin.) Fast halsen är mycket bättre nu som tur är :) . Dock har jag spytt en del/några gånger... Troligen på grund av att jag har haft för mycket slem i halsen, usch :( . Sen även för att... Jag har ju spy fobi tyvärr... Så när jag kräktes så ville jag inte äta. Kunde gå runt hungrig... Kunde bli så hungrig (i flera dagar alltså) så jag blev less... Jag började att gråta. Jag var hungrig, men vågade inte att äta... Vad hände då? Jo, då spydde jag på grund av att jag var hungrig... Snacka om att det känns värdelöst, haha! Så jag lärde mig att äta ändå trots min spy fobi... Mamma tvingade mig mer eller mindre att äta, haha :P . Vet ni vad?...


Det fungerar bättre faktiskt :) . Man behöver inte äta sådär jätte mycket, men lite då och då... Bara så att man får i sig något och inte går runt hungrig hela tiden. Jag har vart sjuk i snart 2 veckor... Jag har alltså inte vågat umgås med mina vänner på grund av att jag är sjuk... Så vad har jag gjort? Från början hade jag feber och hosta... Så det var bara att vila mycket och sova en del. När febern försvann så tog hostan över + började spy... Ja då fick jag fortfarande vila en hel del + äta bra/bättre... Så jag har i stort sätt mest vilat/sovit en hel del... Så ja, man börjar bli lite less nu på att inte kunna göra så mycket annat än det! Klart man inte har orkat bloggat då när man dessutom har vart yr då & då... Delvis på grund av host medicinen, den gör så att man känner sig lite borta. Inte roligt! Tur att jag mår mycket bättre nu i alla fall :) .


Vet ni vad? Justin har ställt till det för sig själv... Vi kan alltså inte ha kontakt förrän den 15 December... Åh, orkar att han ska jämt ställa till det för sig själv och göra så dumma saker... :( . Jag orkar inte riktigt gå in på vad det är som har hänt, men han vet det. Jag vet det och mina & hans vänner vet också om det. Han är så dum... Så efterbliven liksom! Varför faller jag bara för efterblivna killar för?! Nåja, det sägs ju att motsatsen dras till varandra ;) . HAHAHA vad snäll jag är... Nej nu ska jag inte vara sån ^^ . Vet ni vad? Jag har också snackat med hans ex, som heter Brookie... Hon är amerikansk. Hon är en jätte vacker och snäll tjej! Jag har alltid trott innan att hon var bara ute efter Justin, att få honom tillbaka till sig själv och skiter fullständigt i att andra blir sårade på köpet... Sån kanske hon var också förut, det vet ju inte jag? Men sån är hon inte nu i alla fall :) . Hon är en skit gullig tjej och det "klickade" direkt mellan oss, haha. Jag sa att om jag vore bi/lesbisk så skulle jag satsa på henne istället för Justin... HAHAHAHA vad snäll jag är... IGEN! xD . Nej men seriöst, jag tror och hoppas på att vi kommer bli nära vänner en dag :) . En tråkig sak dock... Hon kan inte svenska alls... Så då får man snacka på engelska, hihi ^^ . Min engelska är helt okej... men jag får tänka till lite extra när man ska skriva djupa och komplicerade saker så att det inte låter helt mobbat sen, haha xD . Jag har den förmågan... När det gäller på både engelska, svenska och kurdiska... Tänker jag inte efter, så kan det låta riktigt illa... Ibland förstår inte ens folk vad man menar... Men det är på grund av min Aspergers syndrom som jag har, haha :P . 


Shit vilket långt inlägg detta blev, jag trodde inte att jag skulle skriva såhär mycket ikväll, haha xD . Aja jag ska gå nu i alla fall, har inte så mycket mer att säga! :) . Men ni får ha det så bra och sköt om er. Puss & Kram! /Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards