Alla inlägg den 14 december 2011

Av Tanya - 14 december 2011 00:50

Hej hej. Jag har dö tråkigt just nu, haha... :( . Det är typ en av dom anledningarna som jag bloggar just nu, men även för att jag inte vill att det ska gå mer än 1 vecka sen, sen jag bloggade senast... Jag mår rätt så bra. Jag menar, jag är ju frisk nu! När jag blev sjuk, på grund av att jag spydde en del och kunde knappt äta och när jag väl åt så åt jag lite + nyttigt... På grund av det så har jag gått ner i vikt... ca 3-4 kg! Är glad över det faktiskt och jag hoppas och ska försöka behålla den vikten + gå ner lite till... För jag har extremt lätt för att gå upp i vikt (men även ner, om jag inte äter en massa onyttigt i onödan.) Haha jag känner mig helt fantasilös just nu och har ingen aning om vad jag ens ska blogga om just nu... :( . Aja, något får jag väl komma på... Hmm... *Tänker...* Ja ja... Kan säga saker som jag önskar mig till jul då, bara för att jag inte har något bättre för mig... Så att ni vet, det tog ca 5 minuter för mig att komma på att skriva detta... Har som sagt ingen fantasi idag. Så blir det när man mer eller mindre "tvingar" sig själv att blogga... Aja skitsamma, nu så ska jag vara positiv! :) .


Jag önskar mig en smink palett från www.eleven.se . Jag önskar mig även smink borstar som bland annat concealer borste, lite olika rouge borstar och så... även en foundation borste! Då ska det inte vara gjord på djurhår eller så, utan det ska vara syntetisk borste... Dom är väldigt sköna & mjuka att använda... Det är bra kvalité på dom helt enkelt! Jag önskar mig även presentkort från både Lush & Make Up Store... Även en ansiktsbehandling. Ja du, vet inte om det finns så mycket mer att önska sig... Jag använder sällan smycken (förutom mina 2 halsband som jag använder just nu... Den ena står det mitt namn på och den andra är ett kors halsband!) Båda är äkta silver :) . Utifrån det så använder jag knappt smycken tyvärr... Kläder är jag inte heller så intresserad av, inte heller skor... Har tillräckligt med kläder och skor. Handväskor är okej, men det är inget jag prioterar... i alla fall inte just nu. Så ja, det var allt jag kom på för stunden.


Just ja, på torsdag så kan jag äntligen få prata med Justin igen! (Ja om han väljer att logga in på msn då, vilket jag hoppas & tror att han kommer att göra!) Innan dess kan han tyvärr inte logga in och jag har ingen lust att gå in på varför, för då måste man berätta resten också för att ni ska förstå och det känner jag verkligen inte för att göra det... Äntligen, har saknat honom... Jag hoppas att han har lärt sig något och mognar till nu, det är dags! Det behövs verkligen... Aja hur som helst, har inte så mycket mer att säga just nu, haha... förutom att jag är både trött & rastlös. Jag borde lägga mig snart/om en stund... Nej nu så ska jag gå. Men ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram! /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards