Alla inlägg den 31 december 2011

Av Tanya - 31 december 2011 18:03

Hejsan! Idag har jag mest tagit det lugnt, senare har jag använt min ansiktsmask från Lush! Jag har fixat mig och så. Nu är jag helt klar. Sminkad, påklädd och klar! Jag firar nyår med Avin & Jesper! :) . Jag hoppas att ni alla får ett riktigt GOTT NYTT ÅR!   . Jag tror att jag kommer få ett bra & gott nytt år. Mitt nyårslöfte kommer att vara att jag ska försöka sköta mig bättre. Jag ska se till att må bättre inombords genom att "jobba" mer med mig själv, speciellt mitt inre. Men självklart ska jag försöka ta hand om mitt yttre också!



Har ni något nyårslöfte? Vad är ert nyårslöfte isåfall? Brukar ni köra med nyårslöften varje år, vissa år, sällan eller aldrig någonsin? Kom igen nu. Berätta & dela mer er!



Nu så ska jag gå, Avin & Jespers vänner kommer hit snart. Ni får ha det så bra och jag hoppas att ni får ett riktigt gott nytt år! :)   . Puss & kram! /Tanya  






Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards