Alla inlägg den 28 december 2011

Av Tanya - 28 december 2011 17:31

Hejsan, just nu så är jag i Stockholm! Kom hit igår kväll som sagt... Idag har jag, mormor och Avin vart på stan idag, i en galleria. Då passade jag på att köpa en primer/serum (hon som jobbade på Make Up Store sa att den fungerar som både och, för den är väldigt bra och vårdande!) Jag köpte även en primer för ögonen, då min nuvarande är nästan slut... Så då passade jag på att köpa både ansikts primer och primer för ögonen :) . Den som är till för ansiktet ska passa alla hudtyper. Den ska återfukta, vårda huden och använder man den regelbundet så ska huden få bättre kvalité, utan att huden blir oljig. Den ska alltså matta ner huden samtidigt som den återfuktar. Så den passar för både torr, oljig och normal hy. Vilket är perfekt. Jag har både torr och oljig hy på samma gång, men mest oljig... Men använder jag produkter som torkar ut huden, ja då börjar min hud att flagna istället och då får jag matt, men dock torr hy... Så det suger. Jag måste vara "försiktig" med vad jag använder, så att huden blir varken för torr eller oljig av sig. Just nu är min hud i ganska bra balans tack vare mina Lush produkter som jag också använder som ansiktsvård :) . Ögon primern ska se till att ögonskuggorna håller bättre och längre. Det stod även att den skulle även minimera fina linjer (alltså rynkor) och minska på mörka ringar... Hmm, funkar det? Ska nog testa använda den som ögonkräm också samtidigt som jag ska sminka mig. hihi. Då jag har tyvärr lite mörka ringar under ögonen. Inte så farligt mycket, men lite grann tyvärr. Så jag får se om jag märker någon skillnad eller inte. Om inte, så gör det inte så mycket. Jag tänker ändå använda den eftersom det är egentligen en primer. Om den tar bort mina mörka ringar under ögonen så är det ju bara ett stort plus, men inget måste... :) .


Imorgon ska jag & Avin ut igen på stan. Denna gång ska vi shoppa från Lush ^^ . Jag såg att Lush har 50% rea på sina julprodukter... Klart man ska passa på och köpa badbomber då! Tänkte köpa 2 stycken. Jag har inte råd att slösa bort hur mycket som helst heller, då jag egentligen prioterar hudvårds produkter från Lush just nu. Badbomberna är bara ett plus med tanke på rean :) . Deras hemsida är som vanligt: www.Lush.se :)


Just nu är jag här i Avin & Jespers lägenhet, dom har nyligen flyttat in här... för ca 2 veckor sen :) . Det är väldigt fint och mysigt här! :) . Dom är ute & handlar just nu medans jag lyssnar på musik och passar på att blogga lite ^^ . Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva om... Jag bloggar antagligen mer imorgon om morgondagen, Lush produkterna och så! Det är mest troligt att jag bloggar imorgon, om inte annat för att blogga lite om Lush i alla fall... Haha. Nej nu så ska jag gå. Ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tani :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards