Direktlänk till inlägg 9 juli 2013

Desert Essence kokos schampoo & balsam! :)

Av Tanya - 9 juli 2013 22:26

Hej hej! Idag så har jag vart med min fina bästa vän Nathalie, vi tog en fika på stan och pratade och bara umgicks :). Innan vi senare gick hem till mig, så köpte jag en kokos schampoo och en kokos balsam från en Life butik :). Som kanske vissa av er vet, så har jag känsligt hårbotten så jag kan alltså inte använda vilken balsam eller schampoo som helst för då börjar det klia hysteriskt i mitt hårbotten... Men dessa ska vara bra för håret, det ska vara utan parabener och jag har hört att det är just parabener som sabbar själva balansen och gör så att det kan klia, speciellt om man är känslig... Jag tycker dock det här är verkligen något slags lyx problem jämfört med mina andra problem och sjukdomar så jag klagar inte, jag är snarare väldigt glad för att på grund av att jag har det här problemet så får jag möjligheten att testa på lite lyxigare och bättre produkter, då när det gäller min kropp och mitt hår så älskar jag lyx :) . Det går inte ens att jämföra med vanligt skit schampoo som man kan köpa på Ica och en dyrare frisör schampoo typ... Förutom att mitt hår inte kliar, så får man oftast hälsosammare glans/lyster till håret genom att använda frisör schampoo och balsam, eller ja produkter överhuvudtaget som är skonsamt mot håret och/eller produkter som kommer från frisören... och det är helt enkelt skonsammare och bara bra för håret :). Själva märket på Schampoot och balsamet som jag har köpt idag heter Desert Essence och det luktar ljuvligt av kokos... Dom kostar 129 kr styck :)

 

Sen så efter jag och Nathalie vart på stan så gick vi hem till mig och umgicks lite i köket, hon var lite hungrig så hon fick självklart äta lite :) . Jag drack mest vatten och åt en frukt... Vilket är duktigt av mig då jag är väldigt dålig på att dricka vatten. Men idag drack jag ca 5-6 glas med vatten och i vanliga fall dricker jag max 3 glas vatten om dagen om ens det... :P. Sen så innan Nathalie tog sig hemåt, så tog vi båda ego bilder, hehe. Jag la upp en bild på mitt nya instagram kontot som jag har skaffat för några veckor sen! För er som vill följa mig så heter jag: Taanii90 där :). Om ni har ett konto där så följ mig gärna så kanske jag följer tillbaka... Konstigt nog så vill jag aldrig ladda upp bilder på bloggen men det går bra på Instagram, haha xD . 

 

Sen så efter Nathalie åkte hem så har jag bara tagit det lugnt, ätit mat och sånt. Jag ser fram emot imorgon för då är det min dusch dag vilket innebär att jag får desta dessa nya schampoo och balsam som luktar KOKOS! Jag som ÄLSKAR kokos... Men nu har jag inte så mycket mer att säga... Så ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards