Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Tanya - 2 mars 2014 22:26

Hejsan! Som ni ser så har jag gjort en video/blogg-inlägg. Här öppnar jag upp mig rätt så ordentligt. Istället för att skriva av mig så kände jag för att prova på något nytt - prata av mig istället! Video-inlägget gjordes idag för ca någon timme sen, så den är helt ny :) . Döm inte mig för att jag pratar lite för snabbt och eventuellt ite för lågt... Det är första gången på evigheter som jag gör det här & jag kände mig nervös och lite obekväm genom att göra det här men jag valde att göra det ändå och publicera det... Mot slutet så avbröts det, jag var i princip klar men det jag skulle lägga till var (jag pratar om mina ätstörningar förresten och hur mina dagar var vart dom senaste dagarna, att jag har vart i sjukhus i Uppsala osv...) Ja men det jag vill lägga till var i alla fall att det kan i värsta fall gå riktigt illa, att det kan sluta mella liv & död... Resten får ni kolla på. Sorry jag babblar lite för länge och har troligen av misstag upprepat några saker flera gånger men det är för att jag är nervös som sagt + jag upprepar hellre samma sak några gånger än att man råkar glömma något och helt utesluter det. Har ni några frågor eller vill helt enkelt kommentera så gör det gärna. Vad tycker ni om att jag gör video/blogg inlägg? Ska jag fortsätta med det eller föredrar ni att läsa mina inägg? Kommentera gärna och säg vad du tycker :) Ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya



 



Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards