Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Tanya - 21 mars 2014 18:52

Hejsan! Idag har jag vart på Stan & så, allt det pratar jag om här nere på videoinlägget :). Jag har även vart i Stockholm ett tag, var där förra veckan. Återigen pratar jag mer om det här vid mitt videoinlägg. Jag har också köpt 2 nya masaror till mig själv :) . För er som undrar varför jag köper 2 stycken, så är bland annat för att den ena ska ge en "Extrem Volym" och vi tjejer vet att vissa Volym maskaror separerar inte så värst mycket utan det blir mest klumpar istället för riktigt fint "volym" så därför köpte jag en till maskara som ska ge volym men är inte lika "extrem" + jag kan inte bara använda EN mascara, jag älskar att ha 2, max 3 st maskaror att pendla emellan, för varje olika mascara ger olika effekt och även på så sätt så märker jag vilket jag föredrar av dessa 2 maskaror som jag visar upp här på inlägget längre ner :). Annars hade det inte funnits så många olika maskaror med olika märken om det inte vart någon skillnad mellan ena maskaran till den andra maskaran ;). Vissa blir klumpigare, andra klumpar inte. Vissa föredrar att bara ha långa fransar och inte ha så mycket volym, medans andra är volymälskare och använder endast volym maskaror då ögonfransarna ser så mycket fylligare ut. Just nu (som ni ser på videon) så ser man knappt att jag har maskara då min äldre blev gammal så jag slängde den. Dessa 2 maskaror som jag nämner heter: Maybelline - The colossal go extreme & Maybelline - The colossal volume express mascara, cat eye. Bara så ni vet, jag är knappt sminkad idag. Har ingen foundation eller något sånt. Bara mascara, ögonbrynspenna, lite concealer under ögonen & läppstift. Så jag är nästan helt naturlig nu på denna video, hehe. Nu så ska jag i alla fall äta, sen så blir det att handla lite precis som jag nämnde här på videon också. Idag är/var jag lite flummig så jag sa saker fel/på ett konstigt sätt och kände mig allmänt lite gladare bara ^^ . Men ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya



 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards