Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Tanya - 5 mars 2014 17:55

Hejsan! Jag tyckte det var kul & kände mig konstigt nog bekväm med att prata, nu var jag inte så nervös denna gång då jag inte pratade om saker som är superkänsligt för mig. Jag pratar bland annat om tilliten. Jag berättar varför jag inte har kunnat lita på folk (och har fortfarande väldigt svårt med det) till hur jag hanterar det, vad jag gör åt det osv. Jag pratar även om hur besatt jag är utav katter och lite grann varför jag är det :P . Men nu så ska jag gå. Det känns skönt att prata av sig men jag gillar även att skriva texter, alltså blogga och inte bara videoblogga. Denna gång vart denna video något kortare men ändå ganska lång. Men nu så ska jag gå. Jag ska gå till min kompis Frida och umgås lite med henne, hon ringde mig och ville umgås... Jag orkar egentligen inte men en stund kan jag då det var längesen jag umgicks med henne :P. P.s sorry för den konstiga stillbilden men jag kunde inte ändra på den tydligen :| . Men ni får ha det så bra & sköt om er... Puss och kram! /Tani



 
 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards