Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Tanya - 9 mars 2014 19:46

Hejsan! Idag har jag vart i kyrkan... Jag tänkte inte skriva ett allt för långt inlägg då jag som vanligt (I alla fall nu för tiden, trejde gången nu) har jag gjort ett videoinlägg :). Jag tycker det känns bra/okej att göra det, att bara prata om allt möjligt istället för att blogga. Innan så mådde jag bättre, hade inte ätit då... Nu har jag försökt äta, slutade äta efter ca 3 tuggor då jag fick rätt så ont i magen från ingenstans och ju mer jag åt desto mer ont fick jag :( . Fick också ont i revbenen mitt i ingenstans... Jag har iaf vart i kyrkan idag, skönt att komma hemifrån lite :). Jag har även lyckats "tappa bort?" en utav mina favorit parfymer idag... Så vad gjorde jag? Impulsiv letade överallt, mammas rum, syrrans rum, mitt rum (såklart) hallen, badrummet... Till & med köket vilket jag vet det vore väldigt konstigt och orimligt om min parfym vore där... Jag har även smsat min kusin och frågat om hon har råkat få med den då jag vet att hon älskade den och lånade den utav mig igår, jag frågade min syster och min mamma men ingen utav dom har sett den... Den parfymen jag älskar är från märket Escada och heter Cherry in the air, jag hade smått panik eftersom den inte är alltid tillgänlig, utan den finns bara periodvis... Skulle inte förvåna mig om mamma eller någon annan skulle hitta den snart helt random, då jag impulvsiv beställde den parfymen från parfym.se då den är svår att få tag på som sagt, Åhléns har inte den (i alla fall inte vad jag har sett) dom har inte det på Kicks hemsida eller på eleven.se och på parfym.se så fanns det bara 10 st kvar av den parfymen så jag passade verkligen på att slå till innan dom försvinner helt... Sen så hade dom kampanj på parfym.se såg jag, man behöver inte betala förrän i slutet utav Maj vilket var smart tycker jag, det enda som tillkommer är frakt tror jag som kommer kosta 29 kr extra. Så jag har haft tur i oturen så att säga :) .

 

Hur som helst, här kommer videon & jag babblar inte lika länge som sist. Där pratar jag bland annat om parfymen men även lite andra saker. Kolla så får ni se ;). Men ja, jag hade inte så mycket mer att säga... Ska kolla på Smallville nu och hoppas på att jag mår bättre snart, inte kul att ha såhär ont i magen och få ont helt plötsligt bara sådär... Ha det så bra. Puss och kram! /Tani

 


 

 

 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards