Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Fel person åkte ut från Idol! :(

Av Tanya - 24 oktober 2009 00:36

Hej hej. Idag mår jag bättre, har vart i skolan och så, och det är ju bra. Jag slutade tidigt idag också, runt 2 tiden slutade jag.
Jag har inte gjort så jätte mycket, förutom att jag har tagit de lugnt och så.
Jag kollade på Idol ikväll. Jag tyckte att det var helt fel person som åkte ut från Idol,
Nicklas borde vara kvar. Eddie borde inte heller ha hängt löst...
Men om jag var tvungen att välja mellan Eddie och Nicklas, så väljer jag lätt Nicklas.

Jag blev ju liksom ledsen inombords när Nicklas åkte ut, men jag blev ju inte helt hysterisk
heller som fjortisarna blev på Idol. Dom bara skriker och gråter och är helt hysteriska.
Han åkte ut från Idol, han dog inte! Visst, det är tråkigt att han åkte ut, det håller jag med om, men det är inte hela världen egentligen, om man tänker efter, även om det är tråkigt.
Jag röstade på Nicklas hela 18 gånger sammanlagt, men det räckte inte... :(
Idol blir inte detsamma utan Nicklas, det blir inte lika roligt längre tycker jag...
Jag gillar mest Tove och Nicklas från Idol, men eftersom Nicklas har åkt ut, så får jag se till att rösta på Tove och heja på henne, så hon inte också åker ut.
Hon kan ju endå åka ut för det, men då har jag iallafall gjort mitt bästa, precis som jag
gjorde med Niklas, jag gjorde mitt bästa den hära gången...
Men men... Hoppas han är med på Idol nästa år istället! :)
Jag hoppas verkligen att han inte ger upp, och att han tänker fortsätta med det han har gjort hittills.


Jag vet inte vad jag ska göra imorgon. Om jag ska vara hemma, eller umgås med någon kompis, hmm... Vi får väl se då, alltså imorgon. Men just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.


Kan lägga till att jag inte kommer få en rosa laptop, på grund av att det syns tydligt när det blir
repor och sånt, och man måste vara försiktig hela tiden då... Så då får det bli en svart laptop.
Inte en jätte stor, men inte en mini heller, utan den ska vara lagom. :)


Men nu ska jag gå. Men innan jag går, vem hejar du på, vem tycker du ska vinna Idol,
och varför? Kommentera gärna, och säg vad du tycker! :)


Puss och kram! /Tani

 
 
[MICKESEGNA]

[MICKESEGNA]

24 oktober 2009 00:57

Intressant. Jag vet att du gillade Nicklas, men du vet vad jag tycker.. om inte annat så kan du läsa om det i min blogg. Som JAG tycker så tycker jag det var Nicklas tur att lämna!

Keep on Tanya! ;)

http://mickesegna.blogg.se

 
putte

putte

24 oktober 2009 00:57

jag tyckte rätt person åkte:D

http://putteisback.blogg.se

 
Filippa

Filippa

24 oktober 2009 16:55

Jag har ingen aning. Det måste i så fall vara extremt ovanlig biverkning. Jag föreslår att du ringer vårdguiden för att få mer svar. De vanligaste biverkningarna är tillfällig ömhet vid injectionspunkten och i värsta fall influensasymptom utan influensan.

http://kaffe.bloggagratis.se

 
linneaselskliing

linneaselskliing

24 oktober 2009 18:50

ser nästan ut som min fasst lite ljusare
jätte fin blogg du har :)

http://linneaselskliing.bloggplatsen.se

 
Moa

Moa

24 oktober 2009 19:37

sv: Tack, gulligt av dig! :)

http://mojs.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Brizen

24 oktober 2009 22:48

Tack för den kloka kommentaren i min blogg!

Har ingen idol favvo i år.. det kvittade lite här. Men, spännande att se:).

Ha det så bra!

 
Lollo

Lollo

26 oktober 2009 15:15

Hej :) jag tyckte att de var fel person som åkte MEN, de var ju eddie och nicklad dom hängde löst och eddie är min favorit så hellre att nicklas åkte än eddie :) men annars var nicklas helt okej. Jag tycker din nuvarande och din gamla presentation är lika fina :) de går inte säga vilken som är finast. Nu ska jag skriva ett inlägg på min blogg, kommentera gärna mina inlägg så kommenterar jag dina :D pusspuss/Lollo

http://mj-99.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards