Alla inlägg den 1 december 2009

Av Tanya - 1 december 2009 20:31

Hej hej. Jag försökte blogga här igår, men det gick inte, inlägget blev ju bara helt konstigt... Asså, när jag sparade inlägget, alltså publicerade det, så var storleken jätte konstig på texten, vissa ställen var det normalt, och vissa ställen var det jätte litet, jag försökte fixa det om och om igen flera gånger men det gick inte, så till slut så sket jag i det och raderade hela inlägget.
Jag kan säga att jag inte träffade Chelise i helgen på grund av att hon blev sjuk :( . Men men, det är inte så mycket man kan göra åt saken. Jag ska tillbaka till Stockholm om 2 veckor, vi får se om hon kan träffa mig då. Jag hoppas på det iallafall. Idag har jag inte gjort så mycket, har kommit hem från skolan, ätit, kollat på tv, och duschat. Jag har fixat mina naglar, det blev helt okej, jag är inte så jätte duktig på att fixa fransk manikyr själv, och jag gör inte det så speciellt ofta heller. Men nästa vecka, på onsdag så ska jag fixa mina naglar helt. Jag ska ha förstärkning :) . Jag gjorde det förut, hade förstärkning, och fixade mina naglar var tredje vecka, men jag blev inte nöjd, gelet på naglarna var alldeles för tjocka och klumpiga... Så jag slutade att gå till henne efter några månader. Nu ska jag gå och fixa mina naglar någon annan stans, dom sa att dom kör på ett tunt lager, och inte så tjockt som den förra gjorde...


Jag ska kanske till Frida sen, om det inte blir för sent... Jag vill inte gå dit efter kl 10, för jag ska ju stanna där en stund också, jag kommer hem ganska sent, sover för lite, blir jätte trött dagen efter och kan knappt hålla mig vaken i skolan... Men konstigt nog så somnade jag inte i soffan här hemma, som jag i vanliga fall brukar göra när jag är dö trött, när jag har sovit för lite... Ikväll tänker jag lägga mig tidigare än igår, då jag la mig runt 12, halv 1 tiden...


Haha jag har ingen säng i mitt rum längre, vi sålde den på grund av att jag ska få en ny säng snart. Under tiden så sover jag i mammas rum. Jag älskar att sova i mammas rum, jag känner alltid harmoni där inne, och hon har en skön hård säng, en sån säng som är bra för ryggen. En sån säng ska jag få! :) .


Men nu ska jag gå, har inget mer att skriva om just nu. Vi hörs. Ha det så bra.


Hejdå! :) /Tani

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards