Alla inlägg den 25 december 2009

Av Tanya - 25 december 2009 12:29

Hej hej. Nu är julen över. Igår firade vijulen, och med vi menar jag mamma, alla mina 3 mostrar, mormor, mosters man, mina kusiner, mamma, min syster och så vidare... Det var ganska bra denna jul det hära året, blev rätt så nöjd, det blev inte massa onödigt tjafs och sånt (tro mig, i den hära familjen så går vi inte så speciellt bra ihop eller kommer så bra överens, så då har det hänt tidigare när det har vart jul, då hela familjen samlas, att det blir mest tjafs och bråk och massa elände istället för trevligt sällskap, inte kul kan jag lova er...)
Men det hära året så blev det rätt så bra, jag har fått 7 st nagellack, 1 kajal, 2 Michael Jackson tröjor, en är i tunkia/klänning, den andra är en lila tröja.
Jag fick en lila plånbok (inget jag hade tänkt på eller önskat mig, men jag gillar och uppskattar det jag fick, och den ska jag absolut använda), jag fick en Lancome mascara som heter hypnose, fast det var i en liten kartong grejs eller vad det heter, den ingick även Lancome kajal nu också, så jag har sammanlagt fått 2 st kajaler. Jag fick även en t-shirt och Åhléns presentkort, sammalangt blev det 700 kr :) . Fick även en söt simpson t-shirt :P, och jag fick underkläder. Jag tror att det var allt jag fick, kommer inte på något mer iallafall.


Och nu smsar jag med min söta baby älskling Oliver! :D . (Han är en av mina bästa vänner.) Han lånar Cesars mobil för tillfället, han har ingen mobil själv, stackars Oliver :( :P . Jag menar, förr eller senare så vill ju Cesar få tillbaka sin mobil... Right? Grejen är den att han inte alls blev glad när jag frågade honom om det var okej om Oliver kunde låna den en stund, så vi kan smsa lite, säga god jul och så vidare, men då blev han sur/irriterad och överdrev och sa att det var skitsamma och att han kunde behålla den... Lite överdrivet, jag vet mycket väl vad han tycker och känner för Oliver, men han tog lite i tycker jag...
Så han är nog både sur på mig och Oliver :/ . Men aja, det ordnar sig nog, det vet jag, det har jag en känsla av, så jag oroar inte mig så jätte mycket, det hade ju varit ganska onödigt att förstora upp det hela och försöka göra det värre än vad det är eller låter.


Jag är hemma hos min moster (mellan moster) som heter Peyam :P .
Haha, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, känns som om jag är klar med att blogga nu. Hmm, jag undrar när vi ska åka hem? Jag har då ingen aning, men vi kom hit igår på eftermiddagen. Aja nu ska jag sluta blogga ionödan, det blir bara annars massa babbel då, haha. Men innan jag går, så kommentera gärna min blogg, så kommenterar jag tillbaka! :D .


Puss och kram! /Tani.


Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards