Alla inlägg den 31 december 2009

Av Tanya - 31 december 2009 19:53

Hejsan bloggen. Jag försökte blogga här igår, men det gick åt skogen och det var världens onödigaste inlägget som jag någonsin har skrivit, haha. Så jag raderade den, och nu ska jag göra ett nytt försök. På den senaste tiden så har jag bara mått dåligt, grävt ner mig själv, var aggressiv, otrevlig, och kall... Iallafall ibland/oftast. Men det ska bli ändringar här nu, jag ska iallafall försöka. Jag gjorde ett misstag, jag sårade dig, förlåt... Men jag ska gottgöra dig, det lovar jag... Jag ville aldrig pressa eller såra dig, jag ville bara få dig att öppna dig för mig, men jag gjorde det på ett helt fel sätt, det misstaget ska inte upprepas igen...

Jag hade egentligen tänkt att vara hemma och bara gräva ner mig, tycka synd om mig själv, kolla på någon film och så... Men Frida övertalade mig till någon annat och fick mig att inse att det jag gör är allt annat än hälsosamt... Tack och lov för att jag har henne :) . Jag ska förändras, jag är inte Gud, jag är en människa, så jag kan inte göra allt på en gång, och jag kommer säkert göra fler misstag och falla tillbaka, men huvudsaken är att jag reser mig upp och lär mig av mina misstag... Så ikväll så ska jag till Frida, och fira nyår med henne. Mitt nya nyårs löfte är att jag ska leva ett bättre liv, jag kan inte fortsätta må såhär och tänka helt dumt och ologiskt, måste lära mig att tänka mer klart, speciellt när jag mår som värst och drabbas av panik... Jag måste lära mig att vara både mer realistisk och positiv på samma gång, hittills har jag tänkt negativt, och orealistiskt.... Inte alltid, inte jämt, men ibland när jag mår dåligt så har jag gjort det... Jag ska ha på mig Michael Jackson tunika/klänning och silvriga tights :) . Men nu ska jag gå, ska fixa mig så småningom. Men ni får ha det så bra och ha ett riktigt gott nytt år!

Gott Nytt År alla! :) /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards