Alla inlägg den 13 december 2009

Av Tanya - 13 december 2009 02:48

Hej hej. Usch, jag mår så dåligt nu, är så grymt sårad... Jag klarar knappt av att blogga, så ont gör det, och så ledsen är jag just nu... Jag är inne på msn och bara hoppas, väntar och ber, ber om att du ska logga in på msn igen, nu... Men jag vet det nu att det inte kommer att hända. Du gav mig inte ens chansen att förklara, du sårade mig genom ditt beteende, genom att du trodde det värsta om mig... Men varför är jag ens förvånad? Alla tror ju direkt det värsta om mig, det finns inga undntag, det var bara jag som var dum nog som trodde att det fanns undantag... Men nu vet jag att det inte finns. Varför fortsätter jag att hoppas när jag blir sviken gång på gång? Varför fortsätter jag att kämpa när jag faller hela tiden, gång på gång? Jo, för jag är dum, därför gör jag det, och för att jag inte har något annat val... Jag är dum eftersom jag tror alltid det bästa och ser det goda i människor, hela tiden, det är därför jag blir sviken gång på gång... Kanske borde jag fokusera på att se deras dåliga sidor, så man är förberedd hela tiden? Det vore nog bäst och enklast så, för att skona mig själv från att bli sårad hela tiden... Folk sliter itu mig i miljoner biter, men gör så ni, jag är van att bli sårad och att få mitt hjärta krossat, gråta som bara den i smyg, då ingen märker, hör eller ser, som nu... Sen torkar jag bort dom, ler och låtsas som ingneting på utsidan.... Jag är van, så har jag alltid gjort... Jag hatar mänskligheten, vi människor är så onda, fördomsfulla, och själviska... Jag är ond, du är ond, alla är onda. Jag hoppas verkligen att jorden går under så fort som möjligt, för jag är trött på mänskligheten. Jag är trött på dig, och jag är trött på mig själv... Jag är verkligen trött på att ta emot all skit... Seriöst, jag är inte mer än människa, var mer rädd om mig och mina känslor, så som jag försöker vara med dig och dina känslor... Men skitsamma, det hära är tacken, tacken som jag får för att jag ställer upp för dig, och alltid försöker finnas där för dig och göra mitt bästa...


Det borde inte stå: Hold my hand. Det borde snarare stå: Just leet me go... Det vore bättre, för om ni alla bara släpper taget om mig så slipper jag bli tagen förgivet, bli sårad och få  mitt hjärta krossat... Då är jag ju ensam, men vem behöver få sitt hjärta krossat? jag klarar mig bra utan det... Jag är hellre ensam, och är olycklig på grund av att jag är ensam,  än att jag har vänner, men är olycklig på grund av att dom t.ex inte ställer upp för dig, inte förstår mig, dömmer mig hårt, eller värst av allt, tror alltid det värsta om mig... Är man ensam så är det ju tråkigt, men då har man ju iallafall mer ro! Detta går inte ut på att jag vill bli ensam, utan att jag är grymt sårad, och less på att bli behandlad som en papperskorg hela tiden...


Skitsamma, ska gå och försöka att lägga mig nu. önska mig lycka till, för det behöver jag, mina tårar kommer bara att rinna, och jag kommer att tänka en miljon tankar... Men det borde inte spela någon roll, för ingen bryr sig tillräckligt mycket om mig... Folk säger "jag finns här för dig" Men det är bullshit, för jag vet innerstinne i mitt hjärta att när det verkligen gäller så drar alla... Just därför håller jag mig undan och inte springer till folk så fort jag mår dåligt, jag vet hur ni fungerar, jag föddes inte igår... 


Jag hoppas att jorden går under snart, för jag vill inte leva såhär, och jag har inte styrkan att göra stora förändringar... Tårarna vägrar sluta att rinna, hur ska jag lyckas att få sömn inatt?... Äh, jag är ju van... :( . Jag känner mig svimfärdig också pga jag inte dricker vatten, iallafall inte tillräckligt mycket, och jag ska absolut inte dricka vatten nu heller... Hoppas jag svimmar av, och att man upptäcker det försent, så jag är död och slipper dom hära hemska känslorna...


Jag önskar seriöst just nu, av hela mitt hjärta, utan att överdriva, att jag var död just nu, eller att jag bara kunde dö helt plötsligt just nu, för ni tar all min ork, kraft och glädje ifrån mig, tack så mycket... Nu menar jag ni alla, inte bara en enda person... Tack! Tack så jävla mycket!... :'(


Hejdå /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards