Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Tanya - 8 februari 2011 21:27

Hejsan! Sorry för att jag inte har bloggat på cirka en vecka, men jag har mått dåligt och känt mig nere... Då är jag inte alltid på världens bästa blogg humör precis. Denna dag, denna vecka har vart jobbigt. Det är ett mirakel att varje dag inte är ett rent helvete faktiskt...

Hur som helst, tänkte berätta lite om min dag idag.
Jag kunde inte sova så bra + jag la mig rätt så sent... Jag drömde mardrömmar :(

Jag drömde att jag fick bröst cancer, jag kände ett hårt knöl på bröstet så jag fick panik och skrek mer eller mindre ut: OH MY GOD! JAG HAR CANCER :'( .
Jag var helt förstörd och grät och jag vågade knappt söka upp en läkare på grund av det, då jag är rädd för att dåliga nyheter. Att denna sorts cancer är obotlig och att jag hade en kort tid kvar att leva... Usch!
Som tur är så var det ju bara en mardröm och jag undersökte mina bröst för att se om jag har/hade en knöl som i drömmen, haha! Som tur är så har jag ju inte det :) .

Men jag blev inte gladare för det. Jag grät och kände att jag inte orkade med något längre... Jag var så ledsen och ville inte gå till skolan, ville inte gå upp... Jag ville inte göra ett skit. Så jag och mamma diskuterade/tjaffsade/grälade lite smått med varandra, då hon sa att det är mitt eget fel att jag mår som jag gör, är ledsen, nere och så vidare och detta på grund av att jag delvis lägger mig sent och sånt... men det är ju inte bara därför! Det är så mycket annat.
Det finns så mycket som jag måste ta itu med när det gäller mig själv och så vidare... Jobbigt! Men men, det måste ju också göras.

Men efter mycket om och men så tog jag mig till skola endå...
Men innan dess när jag hade lugnat ner mig så fick jag istället ont i huvudet och jag blev yr :( . Som tur var så blev det lite bättre senare mot dagen :) . Sen efter det så fick jag skjuts hem av min mammas väninna. Jag vilade lite, kollade på dagens inspelade Våra bästa år och sånt. Sen så skulle vi ut (jag, mamma och min syster) och mammas väninna skjutsade oss till Max! Du vet, Sveriges godaste hamburgare? :) . Jaja så jag var där då... Sen så frös jag där inne, tyckte att det var kallt. Sen så åt jag inte upp hela hamburgaren, bara halva om ens det... och det på grund av att jag inte hade så mycket aptit, jag blev ganska fort mätt och så fick jag ångest över att jag har vart så onyttig av mig på senaste tiden...
:( . Sen så kom jag hem. Jag har tagit bort smink och så.

Jag har snackat med min älskling Justin på msn   .
Jag berättade för honom hur min dag hade varit och mina mardrömmar och så vidare... Han är så otroligt stöttande och säger att han förstår mig, att jag har det jobbigt på grund av att jag har så mycket att ta tag i när det gäller mig själv. Han sa att jag inte är värdelös, då jag hade sagt till honom att jag kände mig värdelös imorse... Han sa att jag är stark och att jag kommer att klara av detta :)   . Sen så sa han att trots att det är jobbigt så är jag ju åtminstone lite på bättringsvägen och att han förstår mig att det kan bli lite för mycket ibland... Aaww... Vad hade jag gjort, tagit mig till utan min älskling? :) .
Hihi jag älskar honom så mycket (a)   .

Men nu så måste jag gå. För att kunna bryta denna onda cirkeln så måste man ju börja någonstans, eller hur? Jag vet precis vart det börjar för mig... Det är sömnen! Så jag måste gå, ska gå och lägga mig
Haha tack för att ni orkar läsa detta långa och tråkiga inlägg xD . Men jag känner att jag behövde skriva av mig lite :) .

Ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram! /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards