Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Tanya - 15 februari 2011 22:28

Hejsan... Just nu så vill jag bara skriva av mig lite, om mina känslor för en väldigt speciell person :) .


Jag vet inte om du vet om det här, men jag hoppas verkligen att du gör det!
Jag tänker på dig exakt varje dag, det finns inte en enda dag då jag inte tänker på dig... Jag ber för dig, för oss varje dag... Jag ber att du ska må bra, ha det så bra som möjligt och att du ska fortsätta orka med mig och aldrig någonsin ge upp om mig, aldrig någonsin ge upp om oss... Jag ber om att vi ska träffas så fort som möjligt, att vi ska klara av svåra perioder och ha det så bra som möjligt. Du gör så att jag ens orkar resa mig ur sängen, du gör så att jag orkar andas och leva överhuvudtaget! Det är tack vare dig som jag inte har gått under helt psykiskt... Utan dig så vet jag ärligt talat inte vad jag hade gjort... Jag hade dött. Jag hade levt fysiskt, men psykiskt och i själen så hade jag antagligen vart död nu, eller i alla fall nära döden... Men du ger mig hopp, du ger mig liv, du ger mig kraft, ork och styrka. Du ger mig kärlek... En kärlek som jag inte kan beskriva. En stark, speciell och oersättlig kärlek, det känner jag för dig och det ger du mig.


Tack för att du lyssnar på mig när ingen annan vill lyssna. Tack för att du förstår när ingen annan förstår. Tack för att du inte dömer mig, när alla andra dömer mig. Tack för att du tror på mig, när andra tror att jag ljuger, överdriver eller helt enkelt inte bryr mig. Tack för att du är så god mot mig, tack för att du finns här för mig... Vad har jag gjort för att förtjäna dig? Jag har ingen aning... men jag vet bara att mitt liv hade inte vart detsamma utan dig. Allt hade vart 100 gånger jobbigare och svårare för mig, om jag inte hade dig vid min sida... Nu så ber jag och hoppas innerligt att du alltid kommer att stanna kvar hos mig, älska mig, finnas där för mig, stötta mig, förstå mig, förlåta mig när jag gör dumma saker och alltid fortsätta att tro på mig, när ingen annan tror, när alla andra bara vänder ryggen och sviker mig... Bli aldrig en av dom! För det skulle knäcka mig totalt. Både psykiskt och känslomässigt, i själen och allt...
Du gör så att jag inte ger upp. Du får mig att fortsätta att kämpa vidare, även när allt känns svårt och jobbigt. Du är solen i mitt liv...


Du accepterar mig verkligen för den jag är, alla mina sjukdomar och vill ha mig endå, trots att du vet att ett liv med mig blir inte enkelt... Jag har vissa behov och "krav" som många inte klarar av eller alltid förstår sig på dom, förstår sig på mig helt enkelt... Men du är verkligen inte som alla andra! Du är speciell och jag älskar dig precis för den du är! Du är absolut helt perfekt för mig, du är min soulmate! Du är den som jag älskar mest av allt och alla och det vet du...  


Men nu så ska jag gå. Nu har jag skrivit av mig :) .
Men ni får ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram! /Tani

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards