Alla inlägg den 3 april 2014

Av Tanya - 3 april 2014 21:51

Hejsan! Här pratar jag om vad jag har gjort idag osv. Ni lär märka att jag är lite borta/trött... Jag har bland annat sovit för lite ca 5-6 timmar sammanlagt + jag har inte alls haft mycket tid för mig själv idag. Men nu får jag lite tid för mig själv innan jag ska ta ett bad + dusch och innan man går och lägger sig :). Jag pratar bland annat om också vad jag ska göra i helgen osv. Jag har även sovit för lite igår och jag har vart aktiv igår också som idag. Ja, jag låter videoinlägget sköta snacket, så jag tänker inte skriva så mycket mer just nu... Jag kanske bloggar något mer i helgen, vi får se! Ha det så bra. Puss och kram! /Tani



 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards